To Audi Q4 e-tron Sportback σε μορφή concept.

To πρωτότυπο Q4 e-tron.

Προ των πυλών τα Audi Q4 e-tron & Q4 e-tron Sportback

2.782 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/4/2021
 

H επίσημη παρουσίαση των δύο νέων ηλεκτρικών crossover της Audi πλησιάζει. Δείτε τα δύο νέα teaser video που δημοσίευσε η φίρμα και όλα όσα γνωρίζουμε για τα δύο μοντέλα.


Δύο νέα teaser βίντεο για τα επερχόμενα Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback έδωσε στην δημοσιότητα η Audi, λίγες μέρες πριν το ντεμπούτο τους, το οποίο θα συμβεί στις 14 Απριλίου.

Η μάρκα τους προηγούμενους μήνες είχε δημιουργήσει δύο πρωτότυπα μοντέλα για να μας δώσει μια καλή εικόνα για το τι πρέπει να περιμένουμε και πράγματι, μέσω των teaser, δεν φαίνεται πως οι εκδόσεις παραγωγής θα έχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα concept. Το ντιζάιν είναι ομολογουμένως φουτουριστικό με προεξέχοντα στοιχεία την μεγάλη «κλειστή» μάσκα και τα σφηνοειδή LED φώτα μπροστά, τις μυώδεις καμπύλες στους ώμους, αλλά και τα ενιαία LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος που «στεγάζονται» κάτω από την ενσωματωμένη στην πόρτα του χώρου αποσκευών αεροτομή. Η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στα Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback θα εντοπίζεται στο πίσω μέρος του τελευταίου, εκεί όπου θα κυριαρχεί η έντονα κεκλιμένη οροφή, η οποία θα χαρίζει coupe αισθητική στο μεσαίο SUV, αλλά και βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή.

Στην καμπίνα, βασικό χαρακτηριστικό θα είναι η μπόλικη τεχνολογία, η οποία θα εκτείνεται από τις θύρες USB type-C που θα μπορεί κάποιος να βρει και φυσικά θα φτάνει έως το Virtual Cockpit της Audi που θα συνοδεύεται στάνταρ από ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνες 10,1 ιντσών ή 11,6 ιντσών (προαιρετικά) για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Παράλληλα δύο νέες δυνατότητες θα είναι διαθέσιμες για πρώτη φορά στο Q4 e-tron ο βοηθός που θα δέχεται φωνητικές εντολές, αλλά και ένα Head up display επαυξημένης πραγματικότητας (προαιρετικό).
 
Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο των Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback, υπεύθυνοι για την μετακίνηση τους θα είναι δύο ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι ένας σε κάθε άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα θα αποδίδει 150 kW (204 PS) και 310 Nm, ενώ στον εμπρόσθιο 75 kW (102 PS) και 150 Nm. Η συνδυασμένη απόδοση θα είναι 225 kW, ή αλλιώς 306 άλογα. Πηγή ενέργειας για το απαιτητικό σε ανάγκες ηλεκτρικό σύνολο θα είναι μια συστάδα μπαταριών στο δάπεδο της μεταβλητής πλατφόρμας για την ηλεκτροκίνηση (MEB) με μέγιστη χωρητικότητα 82 kWh, η οποία κατά τα στάνταρ του WLTP εξασφαλίζει μια αυτονομία μεγαλύτερη των 450 χιλιομέτρων (ακόμα και 500 χλμ. σε επιλογή της πίσω κίνησης).