Η γκάμα του
δημοφιλούς μικρομεσαίου SUV της Hyundai διευρύνεται με την προσθήκη της
Plug-in Hybrid έκδοσης, η οποία τοποθετείται στην κορυφή της από πλευράς ισχύος και συνδυάζει τις καλές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου χάρη στη συνεργασία του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα 1,6 Turbo SmartStream τεχνολογίας CVVD (
Δες εδώ πως η Hyundai κάνει επανάσταση στους κινητήρες με το σύστημα CVVD).
Αναλυτικότερα, το
νέο Hyundai Tucson Plug-in Hybrid κρύβει κάτω από το καπό τον 3ης γενιάς κινητήρα 1,6 T-GDi Smartstream και έναν
ηλεκτροκινητήρα ισχύος 66,9 kW με μέγιστη ροπή 304 Nm και μια
μπαταρία πολυμερών λιθίου 13,8 kWh. Το σύνολο συνδυαστικά παρέχει
μέγιστη ισχύ 265 ίππων και μέγιστη ροπή 350 Nm και συνδυάζεται με το
αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων με έλεγχο μέσω πλήκτρων και
στάνταρ τετρακίνηση ΗTRAC. Προαιρετική επιλογή η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS) με ενεργητικά αμορτισέρ για μεγιστοποίηση της άνεσης και των επιδόσεων.
Όσον αφορά στην απόδοση και τις επιδόσεις του δυναμικού στην εμφάνιση SUV της Hyundai, η μπαταρία αρκεί για να διανύσει κανείς
περισσότερα από 60 χιλιόμετρα, σύμφωνα με το πρότυπο μετρήσεων WLTP, ενώ
η κατανάλωση ξεκινά από τα 1,38 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα
31 γρ. CO2/χλμ., σύμφωνα με την ανακοίνωση της φίρμας. Παράλληλα, σε αστικές συνθήκες, ο οδηγός μπορεί να επωφεληθεί της αθόρυβης μετακίνησης, επιλέγοντας να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά όταν υπάρχει επάρκεια στην μπαταρία. Όσον αφορά στην φόρτιση του Tucson PHEV, εξοπλίζεται με
ενσωματωμένο φορτιστή 7,2 kW και μπορεί να φορτιστεί είτε σε σταθμό φόρτισης EV ή με τη χρήση οικιακής παροχής ρεύματος (σούκο ή wall box).
Η
τετρακίνηση Hyundai HTRAC στο νέο Tucson Plug-in Hybrid είναι
στάνταρ και υπάρχει
επιλογέας Terrain Mode για ασφαλή οδήγηση σε δύσκολα εδάφη. Το HTRAC μπορεί να κατανέμει μεταβαλλόμενη ροπή στους εμπρός και τους πίσω τροχούς ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και την κατάσταση οδήγησης, ενώ ο επιλογέας Terrain Mode βελτιστοποιεί την ισχύ, τη ροπή και το φρενάρισμα ανάλογα με τις οδικές συνθήκες που έχουν επιλεγεί από τον οδηγό.
Κλείνοντας, η σχεδίαση περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του Tucson Plug-in Hybrid
στάνταρ προβολείς Full LED και
19άρες ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον, στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ο
ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και μια
οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το infotainment με συνδεδεμένες υπηρεσίες τηλεματικής
Hyundai BlueLink, οι οποίες περιλαμβάνουν απομακρυσμένο κλείδωμα, έλεγχο λειτουργίας συστημάτων του αυτοκινήτου, εντοπισμό του, συνέχιση πλοήγησης από το κινητό (Last Mile Navigation), ενσωμάτωση σημείων χάρτη από το iCalendar, πληροφορίες κοντινών σημείων στάθμευσης και φόρτισης. Οι χρήστες BlueLink μπορούν επίσης να ελέγξουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του Tucson Plug-in Hybrid και να διαχειριστούν τις ρυθμίσεις φόρτισης μέσω της εφαρμογής.
Οι τιμές του Plug-in υβριδικού Hyundai Tucson ξεκινούν
από τις 44.990 ευρώ στην έκδοση Premium, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι
Distinctive το κόστος απόκτησης ορίζεται
στις 46.990 ευρώ. Σημαντικό στοιχείο βέβαια, ότι το Tucson PHEV πληροί τα κριτήρια ώστε να
μην πληρώνει εταιρικό φόρο (έχει λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 ευρώ και εκπέμπει λιγότερα από 50 γρ. CO2/χλμ.), ως εκ τούτου είναι μια δελεαστική επιλογή για επιχειρηματίες ή στελέχη εταιρειών.
....Μηπως εγινε ''premium'' και η Hyundai? Το Τuscson plug in, με τιμες απο 45.000 ευρω? Δηλαδη ακριβως ιδιες τιμες με την Mercedes GLA 250e plug in?
45.000 ευρώ για χιουντάι δε δίνει ούτε ο πρόεδρος της εταιρείας ρε, συνέλθετε λίγο
Συγκρίνετε το συγκεκριμένο Hyundai με την μπαχαντελα την gla. Έχετε καταλάβει που έχει πέσει η Mercedes? Και η Hyundai πουλάει πρώτον περισσότερο από την Mercedes και έχει και ακριβά αυτοκίνητα όπως το genesis g80 που είναι αυτοκινηταρα. Επίσης έχει ανώτερη αξιοπιστία. Δέστε ποσα αυτοκίνητα ανακάλεσε η κάθε premium μάρκα την τελευταία δεκαετία και πόσα η Hyundai και Kia.