Στο ψύχος των γερμανικών οροσειρών, δοκίμασε πρόσφατα τα eActros και eEconic, τα οποία βρίσκονται πολύ κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής τους.

Η παραγωγή του eActros θα ξεκινήσει αργότερα φέτος, με τις δοκιμές εξέλιξής του να διαρκούν από το 2018!

Του χρόνου θα ξεκινήσει η παραγωγή του eEconic, το οποίου θα στηριχθεί στο eActros.

Ανώτερο σε χαρακτηριστικά από την πρωτότυπη έκδοσή του, υπόσχονται οι άνθρωποι της Mercedes-Benz πως θα είναι το eActros.

Τις πρώτες εικόνες του ηλεκτρικού eEconic, έδωσε στη δημοσιότητα η Mercedes-Benz.

Χειμερινές δοκιμές για τα e-trucks της Mercedes

Τη συμπεριφορά των νέων ηλεκτρικών φορτηγών της, των eActros και eEconic, σε ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσει πρόσφατα η Mercedes-Benz.

 
Πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής βρίσκονται τα πρωτότυπα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας (EVs) που δοκιμάζει η Mercedes-Benz σε συνθήκες ψύχους, προκειμένου να διαπιστώσει πώς αντιμετωπίζουν το χιόνι και τον πάγο, με τις δοκιμές να πραγματοποιούνται τόσο στην καθημερινή χρήση με πελάτες όσο και σε πίστα.
Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί δοκιμών της Mercedes-Benz Trucks υπέβαλαν πριν από λίγες ημέρες το eActros και το eEconic σε μια σειρά διαφορετικών δοκιμών στη γερμανική οροσειρά Swabian Jura. Οι ειδικοί έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη συμπεριφορά των μπαταριών και του ηλεκτρικού κινητήρα υπό ακραίες καιρικές συνθήκες, ενώ τα θερμικά συστήματα όπως και αυτά για τη διαχείριση της ενέργειας, δοκιμάστηκαν επίσης εντατικά. Αυτά τα συστήματα διασφαλίζουν ότι τόσο ο κινητήρας όσο και η καμπίνα του οδηγού διατηρούνται στις σωστές θερμοκρασίες με ενεργειακά αποδοτικό τρόπο, ακόμα και όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι εξαιρετικά χαμηλή.
Υπενθυμίζεται, πως το πρωτότυπο eActros δοκιμάζεται ήδη από το 2018, ενώ οι τελευταίες δοκιμές επιβεβαιώνουν ότι τόσο αυτό όσο και το eEconic -το οποίο σημειώνεται πως το βλέπουμε για πρώτη φορά- είναι σε θέση να λειτουργούν σε χειμερινές συνθήκες.
Η έναρξη της παραγωγής του Mercedes-Benz eActros για heavy-duty διανομές έχει προγραμματιστεί για το τρέχον έτος. Ωστόσο, η σειρά παραγωγής του eActros θα είναι -σύμφωνα με την εταιρεία- σημαντικά ανώτερη από το πρωτότυπο σε ορισμένες πτυχές, όπως η αυτονομία, η ισχύς και η ασφάλεια. Η παραγωγή του Mercedes-Benz eEconic -ένα ηλεκτρικό φορτηγό χαμηλού δαπέδου που προορίζεται κυρίως για τις δημοτικές Αρχές και το οποίο βασίζεται στο eActros- έχει προγραμματιστεί για το επόμενο έτος, ενώ αυτή την περίοδο προγραμματίζονται οι πρώτες δοκιμές πελατών. Το eEconic θα χρησιμοποιηθεί κυρίως ως όχημα περισυλλογής απορριμμάτων σε εφαρμογές διαχείρισης αστικών αποβλήτων.