Το Leon e-Hybrid, όπως ονομάζεται η επαναφορτιζόμενη υβριδική του έκδοση συνδυάζει 1,4 TSI βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα για απόδοση 204 ίππων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. σύμφωνα με τα νεότερα πρότυπα WLTP.

«Εξηλεκτρίστηκε», συνεχίζει όμως & με φυσικό αέριο

32.403 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2020
 

Η γκάμα κινητήριων συνόλων του νέου SEAT Leon έρχεται από τα πάνω ράφια του ομίλου VW προσφέροντας λύσεις από 90 έως 204 ίππους. Το μεγάλο νέο είναι η ύπαρξη για πρώτη φορά plug-in υβριδικής έκδοσης. Το Leon e-Hybrid, όπως ονομάζεται, έχει ως βάση τον 1,4 TSI βενζινοκινητήρα που σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδουν συνδυαστικά 204 άλογα. Για την μετάδοση χρησιμοποιείται ένα 6άρι DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ πηγή ενέργειας για το ηλεκτρικό σύστημα αποτελεί μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. σύμφωνα με τα νεότερα πρότυπα WLTP. Σε αντίθεση με το VW Golf, το νέο SEAT Leon ξεκινά από την πρώτη στιγμή έχοντας στην γκάμα του τον 1.000άρη 3κύλινδρο TSI κινητήρα σε δύο εκδόσεις ισχύος 90 και 110 ίππων, δύο 4κύλινδρους TSI 1,5 λτ. με 130 ή 150 ίππους και σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων, καθώς και έναν 2λιτρο TSI με 190 άλογα και αποκλειστικά αυτόματη μετάδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι πιο ισχυρές εκδόσεις του 1,0 TSI και 1,5 TSI θα επωφελούνται ήπια υβριδικής τεχνολογίας eTSI) για μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων και σε αυτές τις περιπτώσεις θα προσφέρονται αποκλειστικά με κιβώτιο DSG. Επιπλέον, στις οικολογικές λύσεις θα υπάρχει -όπως και στον προκάτοχο- η έκδοση TGI διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο και βενζίνη που υπόσχεται μεγάλα επίπεδα αυτονομίας και οικονομίας καυσίμου. Τέλος, όσον αφορά στο diesel υπάρχει ο 2λιτρος TDI σε δύο εκδοχές με 115 ή 150 άλογα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια