ΙD.7 Eδώ θα το καταλαβαίνουν όλοι: Αυτό το αυτοκίνητο είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Η αυτονομία θα φτάνει έως τα 600 χλμ..

T7 Με εμπρός μέρος που προδίδει ότι διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης: Το νέο μοντέλο θα είναι δέκα πόντους πιο χαμηλό από ότι μέχρι πρότινος.

Για τη μεγαλούπολη του αύριο: η Cargo έκδοση του ID.7 θα είναι επίσης αμιγώς ηλεκτρική.

T6.1 Το λίφτινγκ, του λίφτινγκ… ω λίφτινγκ! Εδώ υπάρχει ακόμα πολύ Transporter πέμπτης γενιάς.

Πρώτη βόλτα με το μελλοντικό Bulli, με το πρωτότυπό του δηλαδή: το τιμόνι είναι ακόμη… τετράγωνο και η οθόνη δεν είναι σταθερή αλλά μετακινείται. Στο εσωτερικό θα υπάρχει μπόλικος χώρος και παιχνιδιάρικες λεπτομέρειες.

Αποκλειστικό: Nέα VW Transporter και ΙD.7

4.853 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/12/2019
 

Περιμένοντας το νέο «χίπη»! Μέσα σε τρία χρόνια, το γνωστό μεγάλο πολυχρηστικό και επαγγελματικό VW θα είναι μια οικογένεια με τρία μέλη: Από το ανανεωμένο T6, θα περάσουμε στο Τ7 και από εκεί στο ID.7, τον αυθεντικό ηλεκτρικό «χίπη» του μέλλοντος.


To 2001 η VW έδειξε το πρωτότυπο Microbus. Θα έχουν περάσει συνολικά πάνω από 20 χρόνια μέχρι να γίνει ξανά πραγματικότητα ένα νέο Retro Bus από τη VW. 

Η αλήθεια είναι ότι, οι φίλοι του VW Transporter, του πάλαι ποτέ Bus ή του γνωστού και ως Bulli, θα πρέπει να έχουν αρκετή υπομονή. Συγκεκριμένα μέχρι το 2022 θα πρέπει να περιμένει κανείς για να δει να μπαίνει στην παραγωγή το ID Buzz ως ID.7, όπως αναμένεται να είναι το όνομά του. Αυτό θα σημαίνει ότι θα έχουν περάσει συνολικά πάνω από 20 χρόνια από τη στιγμή που είχε εμφανιστεί η πρώτη ιδέα για ένα νέο Bulli. Ήταν το 2001 όταν η VW έδειχνε το πρωτότυπο Microbus, στο Nτιτρόιτ τότε. Κι όμως όλα τα παρακάλια από το κοινό, δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα: το σχέδιο βυθίστηκε στην αφάνεια.

Στα χρόνια που ακολούθησαν, υπήρξαν διαρκώς νέες σκέψεις, να υπάρξει δηλαδή ξανά ένα αυθεντικό Bulli δίπλα στην κανονική σειρά των Transporter – με τις καμπύλες του, το κάθετο εμπρός μέρος του κλπ.. Οι ολοένα και πιο σκληρές προδιαγραφές ασφάλειας όμως αποτελούσαν ένα διαρκώς ψηλότερο εμπόδιο. 

Η ηλεκτρική πλατφόρμα ανοίγει νέους δρόμους
Όλα αυτά ίσχυαν μέχρι πριν μερικά χρόνια, όταν o Χέρμπερτ Ντις, τωρινός πρόεδρος του ομίλου VW και τότε επικεφαλής της φίρμας VW, έδωσε την έγκρισή του για μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα. Αν το απλοποιήσουμε πλήρως, πρόκειται επί τους ουσίας για ένα «σκέιτμπορντ» με τις μπαταρίες στο δάπεδο. Και ξαφνικά οι σχεδιαστές της φίρμας είχαν αποκτήσει όλη την ελευθερία του κόσμου να διαμορφώσουν από πάνω ό,τι θέλουν – μεταξύ άλλων κι ένα νέο Bulli! Kι όταν, πριν από τρία χρόνια, ο Ντις έστελνε οριστικά στο σχεδιαστήριο τα στελέχη για να φτιάξουν την τελική οικογένεια ID, ήταν η στιγμή που πήρε και το Bulli το «Ok!».

Παρόλα αυτά, χρειάζονταν πάλι ορισμένα κόλπα για να εγκριθεί ένα ακόμα προϊόν μαζικής παραγωγής. Η υψηλή θέση οδήγησης επιβάλλει μεγάλες αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης ενώ το όλο πρότζεκτ έχει νόημα μόνο αν μπει στο παιχνίδι και μια επαγγελματική έκδοση. Αυτή η κίνηση θα φέρει το Bulli σε ένα επίπεδο παραγωγής άνω των 80.000 μονάδων το χρόνο. Και μόνο πάνω από εκεί αρχίζουν να «βγαίνουν τα νούμερα» και να αξίζει το εγχείρημα.

Το ευτύχημα είναι ότι, σε σχέση με το πρωτότυπο ID.Buzz λίγα σχεδιαστικά στοιχεία πρόκειται να αλλάξουν. Κι από την πρώτη ματιά θα αναγνωρίζει κανείς ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Bulli. H VW ωστόσο προσανατολίζεται σε μείωση του μήκους. Θέλει να φέρει το αυτοκίνητο στα 4,6 μέτρα έτσι ώστε το ID.7 να μπαίνει ακριβώς ανάμεσα στο Touran (4,53 μ.) και το Sharan (4,85 μ.). Kι εδώ μπαίνει το όφελος της νέας πλατφόρμας. Χάρη στη δομή της, μπορεί να παρέχει χώρους από την πιο πάνω κατηγορία κι ας είναι σχετικά μαζεμένες οι εξωτερικές διαστάσεις. Θα είναι καλύτερο δηλαδή από το σημερινό Τ6.

Τεχνικά όμως, δεν προβλέπονται ιδιαίτερες εκπλήξεις. Με το ID.3 εξάλλου, η VW έχει ανοίξει όλα της τα χαρτιά στο τραπέζι. Θα υπάρχουν τρία μεγέθη μπαταριών (με νέας τεχνολογίας κυψέλες), επιτρέποντας αυτονομίες έως και 600 χλμ. – κι αυτό παρά τον αρκετά υψηλό αεροδυναμικό συντελεστή που αναγκαστικά θα έχει το νέο Bulli. Στα παραπάνω υπολογίστε μετάδοση της κίνησης στους πίσω ή σε όλους τροχούς και τιμές αγοράς οι οποίες στο εξωτερικό προβλέπονται σε 45.000 ευρώ περίπου, με κάθε επιφύλαξη φυσικά.

Ακούγεται λοιπόν σαν να πρόκειται το ID.7 να ταιριάξει με μεγάλη μερίδα του κοινού. Από την άλλη όμως είναι πιθανό, οι πελάτες να συνεχίσουν να δείχνουν εμπιστοσύνη στην εσωτερική καύση. ΓιΆαυτό λοιπόν προχωρά κανονικά η εξέλιξη και του διαδόχου του σημερινού T6.1. Το νέο μοντέλο, θα το δούμε στα τέλη του 2020. Για πρώτη φορά από την εποχή του Τ4 η VW σχεδιάζει να στηριχτεί σε μια νέα ιδέα: το T7 θα είναι 10 πόντους πιο κοντό από το σημερινό Τ6, ενώ θα πατήσει πάνω στο δάπεδο MQB, την πλατφόρμα του Golf δηλαδή. Αυτό σημαίνει ότι, όλες οι καινοτομίες του μικρομεσαίου θα είναι παρούσες κι εδώ: από το πλήρως ψηφιακό και δικτυωμένο εσωτερικό, την ημιαυτόνομη οδήγηση και φυσικά τη γραμμή κίνησης. Το δίκτυο των 48 Volt θα είναι στάνταρ ενώ θα υπάρχουν επιπλέον και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις με 204 και 245 ίππους.

Ακούγεται ακριβό και πιθανώς να είναι κιόλας (όπως όλα τα Bulli εξάλλου). Οι τιμές και στο Τ6.1 μπορούν να ανέβουν πολύ ανάλογα και τον εξοπλισμό. Κι αυτός είναι εξάλλου κι ένας από τους λόγους που συνεχίζει να το φτιάχνει η VW.

Στο μέλλον όμως, να υπάρχουν τρία Bulli ταυτόχρονα στους εμπόρους; Σίγουρα θα είναι δύσκολη η επιλογή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ