Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι συγκρατημένη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας.

Τα έξτρα 150 κιλά της μπαταρίας δεν κρύβονται αν επιχειρήσεις να κινηθείς πολύ γρήγορα, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος δε «σιδερώνει» το δρόμο όπως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι.

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

83.163 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2021
 

Στο δρόμο: Εντυπωσιακά σταθερή και αποτελεσματική
Σε γενικές γραμμές η GLA που μπαίνει στην πρίζα, όπως και οι συμβατικές εκδόσεις, διακρίνεται για το αρχοντικό της πάτημα και το συγκλονιστικά στιβαρό τρόπο κίνησης. Από την άλλη όμως, η μπαταρία έχει προσθέσει βάρος και για να γίνει αποτελεσματική διαχείρισή του η ανάρτηση έχει σφίξει. Παράλληλα εκτός από λίτρα στο χώρο αποσκευών η μπαταρία, που είναι κάτω από το πίσω κάθισμα, δεν αφήνει χώρο για την τοποθέτηση άξονα πολλαπλών συνδέσμων, αλλά ημιάκαμπτο. Σαν αποτέλεσμα των παραπάνω και σε συνδυασμό με τους έξτρα τροχούς των 19 ιντσών οι εγκάρσιες ανωμαλίες δεν «σιδερώνονται» απόλυτα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η οδήγηση δεν είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Απεναντίας μάλιστα. Το τιμόνι, αν και δε διακρίνεται για την πληροφόρησή του, είναι ακριβές και γραμμικό, η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι συγκρατημένη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας και εξαλείφοντας την υποστροφική διάθεση που την έχει «προικίσει» το βάρος της μπαταρίας. Το βάρος έχει επηρεάσει κάπως και την αποτελεσματικότητα των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 39,8 μ.), όχι όμως και την αντοχή τους.

Από τη λειτουργία της GLA 250 e ουσιαστικά το μόνο που ενοχλεί είναι το μούγκρισμα του κινητήρα στις υψηλές στροφές κάτι το οποίο αμβλύνει κάπως την νιρβάνα που προσφέρει το εντελώς ψηφιακό cockpit (ειδικά με την ηλεκτροκίνηση). Αυτό, μπορεί να λειτουργήσει είτε κατόπιν φωνητικών εντολών (Hey Mercedes), μέσω της οθόνης αφής από τα εύχρηστα menu, με touchpad, αλλά και από τους διακόπτες αφής, που βρίσκονται στο τιμόνι, για μεγαλύτερη ευκολία. Σε κάθε περίπτωση, το πρακτικό και ευρύχωρο cockpit της GLA διαθέτει μοναδική κομψότητα, αλλά και απόλυτα premium κατασκευή με εξαιρετικά φίνα υλικά και ανάλογο φινίρισμα. Με επιλεγμένη την ηλεκτρική λειτουργία τα paddles στο τιμόνι αλλάζουν τη δύναμη της ανάκτησης ενέργειας (με D+ η κύλιση είναι πιο ελεύθερη, με D- το φρενάρισμα είναι πιο έντονο). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το D-auto που έξυπνα ρυθμίζει την ένταση της ανάκτησης λαμβάνοντας υπΆ όψιν παράγοντες, όπως τα όρια ταχύτητας, τα προπορευόμενα οχήματα, τις ανωφέρειες/κατωφέρειες και τις διασταυρώσεις. Αυτή η λειτουργία δεν υφίσταται στο πρόγραμμα Comfort με τα paddles να παίζουν το γνωστό ρόλο αλλαγής ταχυτήτων, ενώ στο Sport ο βενζινοκινητήρας είναι συνεχώς σε λειτουργία για δυναμικές επιδόσεις. Εκτός δρόμου παρά την απουσία τετρακίνησης, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στην GLA 250 e να κινείται παραπάνω από αξιοπρεπώς σε μέρη με δύσκολο ανάγλυφο, χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος πως θα «βρει». Βέβαια τα ασφάλτινα ελαστικά και η προσθιοκίνηση βάζουν όρια τα οποία πρέπει να σεβαστείς για να μην ταλαιπωρηθείς…

Η γνώμη μας 
+ Κατανάλωση, ηλεκτρική αυτονομία, δυναμικές επιδόσεις, ποιότητα και high-tech αίσθηση καμπίνας, πρακτικότητα, τεχνολογία, ασφάλεια, image 
- Θόρυβος κινητήρα ψηλά, μικρός χώρος αποσκευών, απουσία πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, βάρος και μέτρια απόσβεση ανωμαλίων 


Η 250 e είναι μια άκρως ενδιαφέρουσα έκδοση της GLA, μιας και συνδυάζει τις αρετές και την πρακτικότητα του premium μικρομεσαίου crossover της Mercedes με high-tech χαρακτήρα και ηλεκτροκίνηση χωρίς άγχος αυτονομίας. Σε σχέση με αντίστοιχης ιπποδύναμης και τιμής εκδόσεις είναι σαφώς προτιμότερη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια