Ηγεμονική: Η παροχή χώρων στην πίσω σειρά θέσεων. Καμία έκπληξη σε ένα μεταξόνιο 2,99 μέτρων.

Με άφθονους χώρους

29.159 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2020
 

Προκειμένου να χωρέσουν οι μπαταρίες με τη συνολική χωρητικότητα των 31,2 kWh στο αυτοκίνητο, η Mercedes-Benz τροποποίησε μεταξύ άλλων τον πίσω άξονα της GLE. Έτσι, δεν πηγαίνει καθόλου πολύτιμος όγκος από το χώρο αποσκευών χαμένος. Σε κάθε περίπτωση, το υβριδικό SUV δεν κάνει καμία υποχώρηση σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση της καθημερινότητας.

Εκτός από την παροχή μεγαλοπρεπών χώρων, το... οικολογικού χαρακτήρα όχημα έχει τη δυνατότητα να ρυμουλκεί βάρος έως και 3.500 κιλών, διαθέτει μία φίνα ανάρτηση, καθίσματα πρώτης τάξης, ενώ και η ηχομόνωσή του είναι τόσο καλή, που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μόνο ως diesel δεν ακούγεται ή δεν μπορείς να τον αισθανθείς, χάρη και στην επιτυχημένη ηχομόνωση, που επέλεξε η Mercedes-Benz.

Σε αυτό το σημείο, ας πούμε σύντομα και ξεκάθαρα: Οτιδήποτε άλλο θα ήταν ίσως ακόμα πιο όμορφο. Ωστόσο, αυτή η Mercedes μας πείθει, έστω κι αν για την «350 de» απαιτούνται στη Γερμανία τουλάχιστον 75.565 ευρώ και ετήσια έξοδα (για τέλη, ασφάλεια και service) πάνω από 3.600 ευρώ. «Ακριβό», είπατε; Υπάρχει παρηγοριά: Αν έχει κανείς οποιοδήποτε παράπονο από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, μπορεί να απολαύσει την αίσθηση ότι βρίσκεται μέσα σε μία από τα πλέον μοντέρνα μοντέλα της Mercedes-Benz. Το σύστημα πολυμέσων MBUX λειτουργεί τέλεια και τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού διευκολύνουν την οδήγηση. Καθόλου πολύπλοκα τα πράγματα - τελικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια