To αυξημένο βάρος του Peugeot 3008 αλλοιώνει τόσο την άνεση όσο και την συμπεριφορά του σε σχέση με τις συμβατικές του εκδόσεις, ωστόσο συγκριτικά με τα αντίστοιχα μοντέλα της κατηγορίας είναι και σε αυτή την έκδοση από τα πιο ευχάριστα οδηγικά αυτοκίνητα.

Η 4κίνηση αυξάνει τις δυνατότητες του 3008 Hybrid4, ωστόσο το κύριο χαρακτηριστικό της είναι πως προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε γλιστερές επιφάνειες.

Στο δρόμο: Θυσιάζει λίγο από την άνεση λόγω βάρους

62.961 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2020
 

Το Peugeot 3008 είναι ένα πολύ άνετο στο δρόμο αυτοκίνητο σε όλες τις εκδόσεις του και αναλογικά αυτό συμβαίνει και εδώ. Λέμε αναλογικά γιατί το βάρος που έχει ξεπεράσει τα 1.900 κιλά οδήγησε στην επιλογή σκληρότερης ρύθμισης της ανάρτησης αλλά και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ούτως ώστε να καμφθούν οι «παρενέργειες» που αυτό εμφανίζει σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Έτσι, η ανάρτηση «διαβάζει» περισσότερο τις ανωμαλίες σε σχέση με τις συμβατικές του εκδόσεις ωστόσο και πάλι σπάνια κοπανάει (και γιΆαυτό ευθύνεται το βάρος), ενώ η οδική του συμπεριφορά παραμένει ασφαλής και ευχάριστη προσφέροντας παράλληλα και καλή οδηγική αίσθηση. Όπως σε όλα τα αυτοκίνητα του είδους χρειάζεται λίγη προσοχή στην πίεση του γκαζιού σε δρόμο με στροφές και αυτό γιατί η αμεσότητα της απόκρισης και η μεγάλη ισχύς σε συνδυασμό με το βάρος μπορεί να οδηγήσουν σε υποστροφικές τάσεις παρά την άμεση επέμβαση του ESP. Το Peugeot 3008 Hybrid4 τέλος διαθέτει και 4 προγράμματα λειτουργίας (ηλεκτρικό, υβριδικό, AWD και Sport). Στην Electric (προεπιλεγμένη) λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά έως την ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα, στην Hybrid γίνεται εναλλαγή της χρήσης ηλεκτρικής ή θερμικής ενέργειας ανάλογα με τις συνθήκες, στη Sport συνδυάζονται όλοι οι κινητήρες για την επίτευξη δυναμικών επιδόσεων και στη θέση 4WD βελτιώνεται η πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια