Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 125 άλογα σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα τεχνολογίας EcoBoost Hybrid προσφέρουν καλές επιδόσεις, αλλά κυρίως συγκρατημένη κατανάλωση.

Ο 1.000άρης TGI του ΧCeed αποδίδει 120 ίππους και διαθέτει ικανοποιητικό τράβηγμα και δύναμη στις μεσαίες στροφές και πάνω.

Kινητήρες: Υπερέχει το ήπια υβριδικό σύνολο του Puma

151.193 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/9/2020
 

Μπορεί και στα δύο μοντέλα να συναντάμε τούρμπο τρικύλινδρους κινητήρες παρόμοιας απόδοσης, ωστόσο στη περίπτωση του Puma, ο EcoBoost συνεπικουρείται από ένα κύκλωμα 48V, το οποίο κάνει τη διαφορά. Η έξτρα ροπή των 50 Nm που του παρέχει του δίνει ακόμα μεγαλύτερη ευρωστία στις χαμηλές στροφές κατά την επιτάχυνση, ενώ παράλληλα απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο. Αποτέλεσμα αυτών είναι μια εξαιρετική μέση τιμή κατανάλωσης 6,5 λτ./100 χλμ., καθώς και επιτάχυνση που έρχεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα, πολιτισμένα και χωρίς αισθητό κραδασμό, δίνοντας μάλιστα ικανοποιητικές επιδόσεις.

Όχι βέβαια πως δεν ικανοποιεί ο 1.000άρης TGI του ΧCeed, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ.. Μπορεί να μην έχει την ελαστικότητα του EcoBoost χαμηλά, ωστόσο διαθέτει ικανοποιητικό τράβηγμα και δύναμη στις μεσαίες στροφές και πάνω. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές πάντως, αν και τα 8,0 λτ./100 χλμ. είναι περισσότερα από του Puma.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ