Οι επιδόσεις της Mercedes EQC είναι συναρπαστικές όταν πεντάλ ισχύος και πάτωμα γίνουν ένα: Το 0-100 γίνεται σε μόλις 5,1 δλ, όχι άσχημα για όχημα 2,5 τόνων.

Βαρύτερο και μεγαλύτερο σε διαστάσείς το Audi e-tron με αποτέλεσμα να ρουφάει περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία των 95 kWh.

Κινητήρες-Πραγματική αυτονομία: Με δυναμικές επιδόσεις & ικανοποιητική αυτονομία

25.204 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2020
 

Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. ΅Ετσι συνδυαστικά αποδίδουν 408 άλογα και προσφέρουν τετρακίνηση, ενώ και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης+όπισθεν φυσικά. Ωστόσο η EQC υπερέχει σε ροπή μιας και προσφέρει 760 Nm, έναντι 664 Nm του e-tron. Για αυτό και εμφανίζει καλύτερες επιδόσεις στην καθημερινότητα, ωστόσο η τελική ταχύτητά της περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, όταν στο e-tron είναι 200. Τι γίνεται όμως με την πραγματική αυτονομία των μοντέλων; Το e-tron έχει μεγαλύτερη μπαταρία, αλλά και αυξημένη κατανάλωση με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μέση κατανάλωση σε μικτές συνθήκες οδήγησης 32,1-34,5 kWh/100 χλμ. και πραγματική αυτονομία 275-300 χλμ. Από την άλλη η EQC, που κάνει καλύτερη διαχείριση και ανάκτηση της ενέργειας έχει μέση κατανάλωση 26,5-29,5,0 kWh/100 χλμ. (επί τούτου είδαμε τιμές και κάτω από 20 kWh/100 χλμ.) και πραγματική αυτονομία 288-320 χλμ.).

Όλα αυτά βέβαια αλλάζουν ανάλογα με τον οδηγικό στυλ, το αν κινείσαι στην πόλη ή στην εθνική (εκεί υποφέρουν όλα τα ηλεκτρικά και η αυτονομία μειώνεται δραματικά μιας και δεν υπάρχει ανάκτηση ενέργειας όπως σε μια κατάβαση ή στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης), τη χρήση κλιματισμού, αλλά και την επιλογή προγράμματος λειτουργίας. Στο e-tron o βαθμός ανάκτησης ενέργειας στο άφημα του γκαζιού μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 επίπεδα μέσω των paddles του τιμονιού, ενώ στην EQC σε 4 επίπεδα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ