Οδική συμπεριφορά, αυτονομία & συμπέρασμα
23.700 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/1/2021
Ευρωπαϊκό οδηγικό set-up, εντυπωσιακή ροπή και αυτονομία
Όσον αφορά στο set-up της ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και του τιμονιού οι τεχνικοί της Ford έκαναν συγκεκριμένες αλλαγές για την ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου. Συγκεκριμένα έσφιξαν την ανάρτηση και έκαναν πιο άμεσο το τιμόνι, πράγμα που αποτυπώνεται στο δρόμο και φαίνεται ότι άξιζε. Κατά τα άλλα, ανεξάρτητα αν πρόκειται για την πισωκίνητη ή την τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου τα αποθέματα ροπής (430 και 580 Nm αντίστοιχα) φτάνουν και περισσεύουν ώστε πατώντας το δεξί πεντάλ τα εκτοξευθείς στον ορίζοντα και να σου δημιουργηθεί ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο, παρόλο που -να είμαστε ειλικρινείς- όσοι αναζητούν την… ταχύτητα πάντα θα θέλουν περισσότερα (η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 είναι 6,1 και 5,6 δλ. αντίστοιχα). Επίσης, στα χαρακτηριστικά που μας άρεσαν βάζουμε και τα τρία προγράμματα οδήγησης (Whisper, Engage, Unbridles), τα οποία συνοδεύονται από σύστημα παραγωγής ψεύτικου ήχου, που χαρίζει την ακουστική αίσθηση μίας κλασικής Mustang, παρά τον ηλεκτρικό της χαρακτήρα.
Κλείνοντας, όσον αφορά στους χρόνους φόρτισης και στην αυτονομία, να πούμε ότι αυτή ποικίλει ανάλογα με τις μπαταρίες μεταξύ 440 και 610 χιλιομέτρων (σ.σ. η έκδοση Standard Range έχει μπαταρίες 76/68 kWh και η Extended Range 100/88 kWh). Σε ταχυφορτιστή 45 λεπτά αρκούν για να φτάσει η μπαταρία στο 80%. Δεν γνωρίζουμε ακόμη τις τιμές στις οποίες θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά το Ford Mustang Mach-E. Αν θέλουμε να κάνουμε μία σύγκριση, η έκδοση στων 269 PS ξεκινά από 46.900 ευρώ στην Γερμανία, ενώ η τετρακίνητη έκδοση των 364 PS κοστίζει 62.900 ευρώ.
Συμπέρασμα
Η Ford Mustang Mach-E ως ένα μοντέλο που κουβαλά ένα εμβληματικό παρελθόν, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανικανοποίητο τον οδηγό του. Δυναμικό προφίλ, πρακτικός χαρακτήρας, μεγάλη αυτονομία και οδηγική απόλαυση δημιουργούν ένα ελκυστικό πακέτο για το ηλεκτρικό SUV της νέας εποχής.
Και τέλος ο μήνας του μέλιτος για την Tesla... πλέον υπάρχει ανταγωνισμός, αισθητικά όμορφος (δεν λέω λιγότερο ή περισσότερο, αυτα είναι υποκειμενικά), ποιοτικά σίγουρα καλύτερος, λειτουργικα (χώροι κλπ) πιο πρακτικός, σε τιμή 'γήινη' και, πολύ σημαντικό, με πραγματικό δίκτυο service. Αν δεν βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα (νέο μοντέλο/τεχνολογία, ποτέ δεν ξέρεις) θα πάρει 'ολο το χαρτί΄ και μόνο οι 'θέλω-να-νιώθω-musk' θα μείνουν στην Tesla. Eίναι όλα ρόδινα? ποτέ δεν είναι... η κεντρική οθόνη είναι τεράστια (τους έφαγε το marketing) και προσωπικά θεωρλω ως το σημαντικότερο σχεδιαστικό (και ΗΛΙΘΙΟ) σφάλμα τον πίνακα οργάνων - παραλληλόγραμμος και φθηνιάρικος, εγώ θα άφηνα κλασικά στρογγυλά όργανα έστω σε ψηφιακή οθόνη). Κατά τα λοιπα είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα πατάει καλύτερα από Tesla 3, θα κουδουνάει λιγότερο, το χρώμα του θα είναι άψογο και δεν θα χάνει κομάτια στο δρόμο ....
...Ηλεκτρικο SUV, τετραπορτο, με το ονομα Mustang......περισσοτερο με Τesla μοιαζει παρα με Mustang. Kι αυτο το εσωτερικο πια...πιο μεγαλη οθονη δεν ειχαν να βαλουν? Η τιμη ομως των 46.000 ευρω (ας ελπισουμε να ειναι τοσο και στην Ελλαδα), ειναι πολυ δελεαστικη για ενα ηλεκτρικο SUV σχεδον 4,8 μετρων