Η ροπή της Mach-E φτάνει και... περισσεύει, τόσο στην πισωκίνητη (430 Nm) όσο και στην τετρακίνητη έκδοση (580 Nm). Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,1 και 6,2 δλ. αντίστοιχα.

Η ηλεκτρική έκδοση της Mustang αντλεί στοιχεία από το συμβατικό μοντέλο και το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα δυναμικό και ξεχωριστό SUV.

Η αυτονομία της Mustang Mach-E ποικίλλει ανάλογα με την έκδοση (Standard ή Extended Range) μεταξύ 440 και 610 χιλιομέτρων. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κατά μήκος του πατώματος. Το βάρος του μοντέλου ξεκινάει από τους 2 τόνους.

Οδική συμπεριφορά, αυτονομία & συμπέρασμα

23.700 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/1/2021
 

Ευρωπαϊκό οδηγικό set-up, εντυπωσιακή ροπή και αυτονομία
Όσον αφορά στο set-up της ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και του τιμονιού οι τεχνικοί της Ford έκαναν συγκεκριμένες αλλαγές για την ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου. Συγκεκριμένα έσφιξαν την ανάρτηση και έκαναν πιο άμεσο το τιμόνι, πράγμα που αποτυπώνεται στο δρόμο και φαίνεται ότι άξιζε. Κατά τα άλλα, ανεξάρτητα αν πρόκειται για την πισωκίνητη ή την τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου τα αποθέματα ροπής (430 και 580 Nm αντίστοιχα) φτάνουν και περισσεύουν ώστε πατώντας το δεξί πεντάλ τα εκτοξευθείς στον ορίζοντα και να σου δημιουργηθεί ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο, παρόλο που -να είμαστε ειλικρινείς- όσοι αναζητούν την… ταχύτητα πάντα θα θέλουν περισσότερα (η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 είναι 6,1 και 5,6 δλ. αντίστοιχα). Επίσης, στα χαρακτηριστικά που μας άρεσαν βάζουμε και τα τρία προγράμματα οδήγησης (Whisper, Engage, Unbridles), τα οποία συνοδεύονται από σύστημα παραγωγής ψεύτικου ήχου, που χαρίζει την ακουστική αίσθηση μίας κλασικής Mustang, παρά τον ηλεκτρικό της χαρακτήρα.

Κλείνοντας, όσον αφορά στους χρόνους φόρτισης και στην αυτονομία, να πούμε ότι αυτή ποικίλει ανάλογα με τις μπαταρίες μεταξύ 440 και 610 χιλιομέτρων (σ.σ. η έκδοση Standard Range έχει μπαταρίες 76/68 kWh και η Extended Range 100/88 kWh). Σε ταχυφορτιστή 45 λεπτά αρκούν για να φτάσει η μπαταρία στο 80%. Δεν γνωρίζουμε ακόμη τις τιμές στις οποίες θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά το Ford Mustang Mach-E. Αν θέλουμε να κάνουμε μία σύγκριση, η έκδοση στων 269 PS ξεκινά από 46.900 ευρώ στην Γερμανία, ενώ η τετρακίνητη έκδοση των 364 PS κοστίζει 62.900 ευρώ.

Συμπέρασμα
Η Ford Mustang Mach-E ως ένα μοντέλο που κουβαλά ένα εμβληματικό παρελθόν, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανικανοποίητο τον οδηγό του. Δυναμικό προφίλ, πρακτικός χαρακτήρας, μεγάλη αυτονομία και οδηγική απόλαυση δημιουργούν ένα ελκυστικό πακέτο για το ηλεκτρικό SUV της νέας εποχής.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια