Το εσωτερικό του Hyundai Kona electric δεν φωνάζει σχεδιαστικά πως πρόκειται για κάποιο ηλεκτρικό όχημα. Στο μοντέλο της δοκιμής υπήρχαν κάποιες αστοχίες σε υλικά και συναρμογή, όμως όπως μας ενημέρωσε ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Hyundai Europe, αυτά θα έχουν λυθεί στο μοντέλο παραγωγής. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από την εργονομία, ενώ up to date είναι το σύστημα πολυμέσων.

Οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί έτσι ώστε να μην κλέβουν χώρο από το πορτ μπαγκάζ. Το μέγεθος αυτού είναι 373 λτ. χωρίς το καλώδιο φόρτισης, ή 332 λτ. με αυτό.

Οδηγούμε: Hyundai Kona Electric

32.239 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2018
 

Αυτό το ηλεκτρικό δεν είναι σαν τα άλλα που τα «φοβάσαι» για την αυτονομία τους. Βγάζει στην πράξη 400 χιλιόμετρα και έχει κατανάλωση και επιδόσεις καλύτερες και από βενζινοκίνητο!

Κακά τα ψέματα. Τα ηλεκτρικά -στην Ελλάδα τουλάχιστον- έχουν προς το παρόν ένα μειονέκτημα. Δεν μπορείς να τα φορτίσεις όπου σταθείς και όπου βρεθείς, και ως αποτέλεσμα έχουν περιορισμένη αυτονομία. Ok, τα χρησιμοποιείς κυρίως στην πόλη και άρα ακόμη και 60 χλμ. ημερησίως είναι αρκετά, αλλά βρε παιδί μου, αν χρειαστεί να πρέπει να πας 300 χλμ. πιο μακριά, τι θα κάνεις; 

Η αυτονομία είναι σημαντική για πολλούς οδηγούς, και άρα μόνο όταν αυτή μεγαλώσει, τότε τα ηλεκτρικά θα είναι πιο θελκτικά στον χρήστη.  Πρόσφατα διαβάσατε για το Nissan Leaf το οποίο μόλις πάτησε τις ρόδες του στην ελληνική αγορά και έχει αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα, ενώ εδώ, θα διαβάσετε τις οδηγικές μας εντυπώσεις από το ηλεκτρικό Hyundai Kona, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο πλαίσιο του Test The Best 2018 πριν λίγες εβδομάδες. Τι αυτονομία έχει το ηλεκτρικό της Hyundai στην πράξη και πως είναι στο δρόμο; Οι απαντήσεις ακολουθούν.

«Ντεπόζιτο» στη μέση και αυτονομία άλλα 207 χλμ.!
Η αυτονομία και η επάρκεια των μπαταριών ήταν το πρώτο πράγμα που κοιτάξαμε όταν αρχικά μπήκαμε στο ηλεκτρικό Kona. «207 χλμ. και μισό ντεπόζιτο ακόμη δεν είναι διόλου άσχημα» αναφωνήσαμε, αναλογιζόμενοι ότι όσα από τα χιλιόμετρα είχαν γίνει, ήταν είτε στο Main Oval στην πίστα της Bridgestone έξω από την Ρώμη στο οποίο μετράς την τελική ταχύτητα, είτε στο Handling Track που δοκιμάζεις τα οδηγικά χαρακτηριστικά, είτε στο Noise Vibration Harshness Track. Με λίγα λόγια δηλαδή, σε συνθήκες πίεσης και άρα, ναι, το Hyundai Kona Electric μπορεί να περηφανεύεται πως είναι ένα ηλεκτρικό που δεν έχει το πρόβλημα των ηλεκτρικών! Με μια φόρτιση, μπορεί να κάνει πάνω από 400 χιλιόμετρα!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια