Στο δρόμο: Διαφορετικοί δρόμοι
92.722 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/8/2020
Και τα δυο μοντέλα έχουν χτιστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMP του ομίλου PSA, ωστόσο η οδηγική τους εικόνα είναι εντελώς διαφορετική. Το Peugeot 208 ξεχωρίζει για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ευχάριστη οδηγική αίσθηση, έχοντας ως σύμμαχο ένα πολύ καλό τιμόνι, υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, άμεσες αντιδράσεις, δυνατά φρένα και πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων. Είναι πιο «αέρινο» καθώς ζυγίζει περί τα 330 κιλά λιγότερα από το Corsa-e, δίνοντας την ευχέρεια στον οδηγό να ελέγχει τη συμπεριφορά αυξομειώνοντας το γκάζι, όπως ακριβώς το υπολογίζει.
Από την άλλη στο Opel Corsa-e, το οποίο διαθέτει στάνταρ 3 προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport) θα εκτιμήσεις την απουσία θορύβου και τη ησυχία της καμπίνας, την ζωντάνια των επιταχύνσεων στην καθημερινότητα, αλλά και το σπορτίφ set-up για τη διαχείριση του έξτρα βάρους. Ωστόσο τα 1.455 κιλά και η αυξημένη αδράνεια που τα συνοδεύουν δεν κρύβονται όταν ανέβει ο ρυθμός. Η υποστροφή έρχεται εύκολα, οι ήχοι από την ανάρτηση γίνονται πιο έντονοι και η αποτελεσματικότητα των φρένων δεν πείθει. Πάντως η αίσθηση του πεντάλ είναι σχετικά καλή, ενώ η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα δεν είναι ενοχλητικά επεμβατική, ακόμα και στη ειδική ρύθμιση «B», του αυτόματου «κιβωτίου» μιας σχέσης.
Μπορεί να συγκρίνουμε πορτοκάλια με ...πατάτες, αλλά έχει ενδιαφέρον το άρθρο. Για χρήση αυτοκινήτου πόλης ή δεύτερο αυτοκίνητο, είναι μια διαφορετική (κ ακριβή) επιλογή το opel. Απο’κει κ πέρα όμως αρχιζουν τα δύσκολα, καθότι 4 άτομα + clima με 130 (να πω παραπάνω....!) στην εθνική, Βόλο ΔΕΝ φτάνεις. Τα έχουμε ξαναγράψει αυτά. Το 208 είναι μια μοντέρνα επιλογή στη μικρή κατηγορία, και το ντίζελ μοτέρ του μπορεί να σε φτάσει απροβλημάτιστα στην.....πινέζα στον χάρτη! (Όπως λέγαμε κ πολύ παλιά)