Στο δρόμο: Ίδιες ικανότητες, διαφορετικά χαρακτηριστικά
60.358 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/7/2020
Το 208 σε κάθε περίπτωση διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Στην βενζινοκίνητη έκδοση τα δυναμικά του χαρακτηριστικά θα τονιστούν περισσότερο από την ευχέρεια στον οδηγό να επιλέγει τη σχέση και να αυξομειώνει το γκάζι όπως ακριβώς το υπολογίζει, ενώ παράλληλα το 208 είναι πιο αέρινο καθώς ζυγίζει 300 κιλά λιγότερα από το e-208.
Στο τελευταίο από την άλλη, το οποίο έχει χτιστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα e-CMP, θα εκτιμήσεις την απουσία θορύβου και την ικανότητα, αφού εξοικειωθείς με το αυτοκίνητο σε ορισμένες περιπτώσεις να μην φρενάρεις έντονα εκμεταλλευόμενος το φρενάρισμα του κινητήρα για ανάκτηση ενέργειας. Να τονίσουμε πως η παραπάνω λειτουργία του φρένου δεν είναι η μόνη, καθώς μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο προγράμματα πέδησης, με το δεύτερο να σου δίνει παρόμοια αίσθηση με ένα κοινό αυτοκίνητο. Τρία διαφορετικά προγράμματα θα συναντήσουμε και στο οδηγικό του προφίλ, τα Eco, Normal, Sport, για οικονομία, άνεση και επιδόσεις αντίστοιχα.
Αν υποτεθεί ότι το ηλεκτρικό έχει και μια έκπτωση γύρω στα 4.000 ευρώ τότε η διαφορά τους πέφτει στα περίπου 4.500 ευρώ που σημαίνει ότι αγοράζοντας το ηλεκτρικό έχεις κάνει απόσβεση των παραπάνω χρημάτων του από την εξοικονόμηση της βενζίνης και το κόστος χρήσης του σε περίπου 4 χρόνια - εξυπακούεται φυσικά ότι κάνει πάνω από 10.000 χλμ το χρόνο. Βέβαια το θέμα είναι ότι θα κινείσαι εντός των πυλών γιατί με 300 χλμ αυτονομία δεν πας μακρυά προς το παρόν
Η επιδότηση με την τελευταία προσθήκη στο νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση ανέρχεται σε 6.000,00€ για τα μέχρι 30.000,00€ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οπότε η διαφορά μειώνεται σε λίγο παραπάνω από τα 2.000€. Ευκαιρία.