Στο δρόμο το 208 προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Στο δρόμο το 208 προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Στο ηλεκτρικό 208, που έχει χτιστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα e-CMP, θα εκτιμήσεις την απουσία θορύβου.

Στο ηλεκτρικό 208, που έχει χτιστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα e-CMP, θα εκτιμήσεις την απουσία θορύβου.

Στο δρόμο: Ίδιες ικανότητες, διαφορετικά χαρακτηριστικά

60.358 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/7/2020
 

Το 208 σε κάθε περίπτωση διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Στην βενζινοκίνητη έκδοση τα δυναμικά του χαρακτηριστικά θα τονιστούν περισσότερο από την ευχέρεια στον οδηγό να επιλέγει τη σχέση και να αυξομειώνει το γκάζι όπως ακριβώς το υπολογίζει, ενώ παράλληλα το 208 είναι πιο αέρινο καθώς ζυγίζει 300 κιλά λιγότερα από το e-208. 

Στο τελευταίο από την άλλη, το οποίο έχει χτιστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα e-CMP, θα εκτιμήσεις την απουσία θορύβου και την ικανότητα, αφού εξοικειωθείς με το αυτοκίνητο σε ορισμένες περιπτώσεις να μην φρενάρεις έντονα εκμεταλλευόμενος το φρενάρισμα του κινητήρα για ανάκτηση ενέργειας. Να τονίσουμε πως η παραπάνω λειτουργία του φρένου δεν είναι η μόνη, καθώς μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο προγράμματα πέδησης, με το δεύτερο να σου δίνει παρόμοια αίσθηση με ένα κοινό αυτοκίνητο. Τρία διαφορετικά προγράμματα θα συναντήσουμε και στο οδηγικό του προφίλ, τα Eco, Normal, Sport, για οικονομία, άνεση και επιδόσεις αντίστοιχα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια