Κοίτα να δεις που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχίζουν και αποκτούν ενδιαφέρον στην Ελλάδα… Ενώ πριν λίγο καιρό ήταν θέμα συζήτησης μόνο ανάμεσα στους petrolheads (και μάλιστα στις συζητήσεις δίχαζαν), τώρα όλο και περισσότερος κόσμος ζητάει να μάθει περισσότερα. Μας ρωτά αν συμφέρουν, που διαφέρουν από αυτά με… μάνικα, πόσο θα κερδίσουν αν κάνουν αίτηση στο «κινούμαι ηλεκτρικά» του Υπουργείου κτλ.. Εμείς, πάντως, εδώ και καιρό λέμε πως η ώρα των ηλεκτρικών πλησιάζει και στο electrokinisi.autotriti.gr θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες.
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, αντιπαραθέτουμε δύο μοντέλα που έχουμε ξεχωρίσει. Από τη μια το Renault Zoe το οποίο είναι best seller ηλεκτρικό στην Ευρώπη, με μια επιτυχημένη πορεία από το 2013 και πάνω από 150.000 πωλήσεις (18,2% μερίδιο στην Ευρώπη), και από την άλλη το Peugeot e-208 του οποίου η πορεία έχει ξεκινήσει λίγους μόλις μήνες, αλλά διαγράφεται εξαιρετική. Στην Ελλάδα για παράδειγμα, από την αρχή του έτους η ελληνική αντιπροσωπεία έχει κατακτήσει τη μερίδα του λέοντος στα ηλεκτρικά με ποσοστό 25,1%! Πάμε επομένως να τα δούμε πιο αναλυτικά;
Εμφάνιση: Το e-208 δυναμιτίζει, τo Zoe ηλεκτρίζει
Φρεσκάδα και δυναμισμός διακρίνει και τα δύο μοντέλα, ωστόσο αυτό που φωνάζει περισσότερο ότι είναι ηλεκτρικό είναι το Zoe. Όχι εξαιτίας κάποιου ιδιαίτερου χαρακτηριστικού του (πέραν του σημείου φόρτισης στο αμάξωμα), όσο επειδή δεν έχει κάποια άλλη έκδοση κινητήρα όπως συμβαίνει με το 208, το οποίο με τη σειρά του διαθέτει αρκετές ηλεκτρικές πινελιές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις. Από εκεί και πέρα βέβαια τα πράγματα είναι υποκειμενικά. Στο σύνολό τους το e-208 είναι λίγο πιο αιχμηρό και επιθετικό, το Zoe καμπυλόμορφο και εκλεπτυσμένο.