Μπορεί να έχουμε κάνει ήδη την πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους (φουλ κομπλέ με μετρήσεις) ωστόσο το αυτοκίνητο δεν έχει λανσαριστεί επίσημα ακόμη, απλώς τότε είχε γίνει η πανευρωπαϊκή παρουσίαση στη χώρα μας και δε χάσαμε την ευκαιρία. Το μήκος είναι αισθητά μεγαλύτερο στο νέο Captur (+10,5 πόντους στα 4.228 χλστ. πλέον) ενώ το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο χορταστικό και κομψό στο μάτι. Εμείς δοκιμάσαμε την έκδοση 1,3 TCe με 130 ίππους και σημειώσαμε πολύ θετικά την πρακτικά καμπίνα αλλά και το πορτ-μπαγκάζ με περιεχόμενο όγκο έως 536 λίτρα. Η ποιότητα αλλά και η εικόνα του εσωτερικού προέρχονται σχεδόν αυτούσια από τη νέα και πολύ αναβαθμισμένη γενιά του Clio. Οι πωλήσεις ξεκινούν προς το Φλεβάρη.
Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;