Toyota Corolla Vs VW Golf

63.804 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/8/2020
 

Οικονομία, ευκολία και… παραπλήσια τιμή: Η full υβριδική Corolla και το ήπια υβριδικό νέο Golf κλείνουν το μάτι σε όσους επιζητούν οικονομία, ευκολία λόγω αυτόματου κιβωτίου και ενδιαφέροντα οδηγικά χαρακτηριστικά, διαθέτοντας περί τις 25.000 ευρώ...

Λανσαρίστηκε στη Ελλάδα το νέο VW Golf, που αισίως έφτασε στην 8η γενιά του μετά από 46 χρόνια ιστορίας και το οποίο δοκιμάσαμε στην «καλή» ήπια υβριδική έκδοση 1,5 eTSI των 150 ίππων με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Mε παραπλήσια τιμή όμως υπάρχει και η 2λιτρη full υβριδική Toyota Corolla των 184 ίππων με στάνταρ το σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο e-CVT, του οποίου η λειτουργία θυμίζει αυτή των κιβωτίων συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Η χρηματική διαφορά μεταξύ των δύο προτάσεων είναι μηδαμινή, οπότε εδώ προκύπτει ένα σημαντικό δίλημμα, το οποίο και θα εξετάσουμε ευθύς αμέσως.

Σχεδίαση: Παραδοσιακά σε «ήπιους» τόνους το Golf
Ξεκινώντας από το ολοκαίνουργιο Golf, είναι σαφές πως για άλλη μια φορά η VW ακολούθησε την γνωστή «συγκρατημένη» αισθητική συνταγή για το μικρομεσαίο της μοντέλο διατηρώντας στο έπακρο την ταυτότητα των προηγούμενων. Παρά τις αλλαγές, που σαφώς υπάρχουν, το πιο compact σε διαστάσεις νέο μικρομεσαίο VW (4.284 χλστ.) φωνάζει από μακριά πως είναι Golf διατηρώντας τις έντονες ακμές του προηγούμενου και την φαρδιά πίσω κολώνα που αποτελεί κύριο χαρακτηριστικό του από την πρώτη του γενιά, ενώ τα νέα στοιχεία (LED φώτα εμπρός και πίσω) το βάζουν στη νέα εποχή. Αισθητικά, η μακρύτερη Corolla Sport (4.370 χλστ.) εκφράζει ένα πιο δυναμικό και προχωρημένο προφίλ, που διαμορφώνεται από τις έντονες ακμές των αμαξωμάτων τους σε συνδυασμό με τις καμπύλες επιφάνειες και τις σπορτίφ πινελιές, με το ιαπωνικό μοντέλο να είναι πιο ξεχωριστό από ποτέ, ειδικά στις εκδόσεις Black Edition με τη διχρωμία αμαξώματος. 

Value for Money: Mε 8 χρόνια εγγύηση η Corolla, φθηνότερο το Golf
Το VW Golf 1,5 eTSI των 150 ίππων είναι διαθέσιμο από την έκδοση Life με τιμή 25.050 ευρώ και ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Ουσιαστικά το μόνο που λείπει είναι το στανταρ σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών. Η βασική του εγγύηση για τα μηχανικά μέρη όμως είναι μόλις 2ετής. Αντίθετα, η Corolla προσφέρεται στην ελληνική αγορά με εγγύηση 6 ετών, που είναι και μία από τις μεγαλύτερες στη χώρα μας. Όσον αφορά στο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας της κορυφαίας υβριδικής έκδοσης του ιαπωνικού χάτσμπακ, είναι πλούσιο και στα ίδια επίπεδα με εκείνο του Golf, με την έκδοση Active να προσφέρεται από 25.640 ευρώ. Τέλος, όπως σε κάθε υβριδικό Toyota η εγγύηση για τη μπαταρία είναι 11ετής.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ