To SEAT Arona είναι το μόνο μικρό SUV/Crossover που διατίθεται και σε έκδοση φυσικού αερίου (CNG). Μόνο όταν τελειώσει το φυσικό αέριο χρησιμοποιεί την βενζίνη ως καύσιμο.

SEAT Arona TGI: B-SUV με κατανάλωση 3 ευρώ στα 100 χλμ.

36.899 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2020
 

H SEAT έκανε την κίνηση ματ στα μικρά crossover λανσάροντας την TGI έκδοση του SEAT Arona κάτι που σύντομα θα ισχύει και για το Kamiq της Skoda που αναμένεται. Αυτή έχει την ιδιαιτερότητα πως κινείται (και) με φυσικό αέριο, εκτός από βενζίνη, αποτελώντας έτσι το μοναδικό στην κατηγορία μοντέλο με αυτή την τεχνολογία. 

Η έκδοση TGI του Αrona εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο 1,0 TSI κινητήρα του ομίλου VW ο οποίος καταναλώνει αρχικά το φυσικό αέριο που αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές κάτω από το χώρο αποσκευών, συνολικής χωρητικότητας 14,3 κιλών. Μόνο σε κρύες εκκινήσεις (εξωτερική θερμοκρασία κάτω από -10o C) και για ελάχιστο χρόνο ή όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο, «γυρνάει» αυτόματα στην κατανάλωση βενζίνης, χωρίς ο οδηγός να καταλαβαίνει κάτι, αλλά και χωρίς να μπορεί να επιλέξει ο ίδιος το καύσιμο που θέλει να καταναλώσει. Η χωρητικότητα δε του ρεζερβουάρ βενζίνης είναι μόλις 9 λίτρων, κάτι που σημαίνει πως αποτελεί λύση ανάγκης όταν δεν υπάρχει φυσικό αέριο. 

Tα οφέλη από τη χρήση φυσικού αερίου είναι αναμφίβολα η χαμηλή τιμή κατανάλωσης με το Arona TGI να απαιτεί μόλις 4,7 κιλά CNG/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κάτι που μεταφράζεται σε κόστος κάτι λιγότερο από 4 ευρώ για κάθε 100 χλμ. (τιμή CNG 21/4/2020: 0,834 ευρώ/κιλό). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ