To DS 7 Crossback E-TENSE διαθέτει στάνταρ ανάρτηση που «σκανάρει» το δρόμο εμπρός και ρυθμίζει κατάλληλα κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά, αλλά όσο κι αν σφίγγουν τα χαρακτηριστικά στο Sport mode (μαζί και για το τιμόνι) είναι εμφανές ότι το E-Tense δεν έχει σκοπό να κυνηγήσει το απόλυτο πέρασμα σε μια ορεινή διαδρομή.

Ένα ακόμη αξιοζήλευτο στοιχείο του Ford Kuga PHEV είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Μάλιστα με ηλεκτρική κίνηση, ο θόρυβος στα 130 χλμ./ώρα είναι χαμηλότερος και από της Mercedes S-Class!

Σε πιο πιεστικές καταστάσεις οι αντιδράσεις τουVolvo XC 40 T5 Recharge είναι κυρίως υποστροφικές, αλλά προβλέψιμες και προοδευτικές, ωστόσο το σπορτίφ στοιχείο δεν είναι πεδίο δράσης του.

Κινητήρες: Το Kuga έχει την κατανάλωση, το DS 7 τις επιδόσεις

114.207 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/11/2020
 

Και τα τρία μοντέλα της δοκιμής γεφυρώνουν τους δύο αντίθετους κόσμους: Την κίνηση με κινητήρα εσωτερικής καύσης με την ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα το DS 7 Crossback διαθέτει από έναν ηλεκτροκινητήρα για κάθε άξονα έχοντας έτσι το πλεονέκτημα της κορυφαίας απόδοσης, αλλά και της τετρακίνησης. Το πολυτελές γαλλικό μοντέλο και το XC 40 χρησιμοποιούν μικρούς κινητήρες turbo (μάλιστα του Volvo είναι 3 κύλινδρος) με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων αντίστοιχα. Το Kuga βασίζεται σε έναν μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,5 λτ. που λειτουργεί με κύκλο ¶τκινσον και συνδυάζεται με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Σε κάθε περίπτωση, προτεραιότητα είναι η ηλεκτροκίνηση και έτσι όταν ξεκινήσεις με κάποιο από τα μοντέλα της δοκιμής δεν ακούς κάτι διότι πάει by default στο πρόγραμμα Electric. DS 7 Crossback και Ford Kuga έχουν μεγαλύτερες μπαταρίες και κατά συνέπεια και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, τόσο στη θεωρία, όσο και στην πράξη.

Το XC 40 T5 Recharge δεν μπορεί να τα ακολουθήσει στήθος με στήθος από πλευράς αυτονομίας, μιας και σχετικά δύσκολα θα βγάλεις μια ολόκληρη μέρα στο δρόμο χωρίς να χρειαστείς φόρτιση, με την τελευταία πάντως να απαιτεί το λιγότερο χρόνο σε μια οικιακή πρίζα. Από πλευράς κατανάλωσης, αυτή είναι τσιμπημένη συγκριτικά, συνοδεύεται όμως από δυναμικές επιδόσεις.

Το Ford Kuga είναι πιο ήπιων τόνων, και παρά το μεγάλο του κυβισμό είναι εξαιρετικά οικονομικό καταναλώνοντας ακόμα και κάτω από 4 λτ./100 χλμ., όταν φυσικά δεν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Με δεδομένες τις αποστομωτικές επιδόσεις του πανίσχυρου DS 7 Crossback, η κατανάλωσή του είναι πολύ καλή με μια μέση τιμή γύρω από τα 6,0 λτ./100 χλμ.

Από πλευράς λειτουργίας το Kuga μόνο όταν επιταχύνει με το πόδι στο πάτωμα θα ενοχλήσει με το χαρακτηριστικό βουητό από το CVT κιβώτιο, τη στιγμή που το XC 40 T5 Recharge στις υψηλές στροφές δε θα κρύψει την 3κύλινδρη φύση του. Και τα 3 διαθέτουν προγράμματα λειτουργίας για αμιγώς ηλεκτρική, συνδυαστική ή οικονομική κίνηση, καθώς και για σπορ χαρακτηριστικά σε βασικές λειτουργίες με το Kuga να διαθέτει και επιπλέον προγράμματα για κίνηση σε σαθρά εδάφη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια