Σε σχέση με πριν ο ηλεκτροκινητήρας του e-Golf έχει κερδίσει 21 άλογα, φτάνοντας στα 136, ενώ η ροπή από τα 270 έφτασε στα 290 Nm. Η απόδοσή του είναι συνεχής και ιδιαίτερα εκρηκτική θα λέγανε από τα 0 κιόλας χιλιόμετρα, ενώ η όλη λειτουργία του είναι φυσικά αθόρυβη. Η δύναμη στέλνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης στους εμπρός τροχούς και οι επιδόσεις, ιδίως από στάση, είναι εκρηκτικές: 0-100 σε 8,9 δλ. (0,7 δλ. καλύτερο από αυτό που ανακοινώνει η VW), ενώ τα 60-100 και τα 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 4,9 και 6,7 δλ. αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.
Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3; Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση... Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
Τρελά πουλάνε ….. 200 χιλιόμετρα αυτονομία και 38.500 ευρώ για την χρεωκοπημένη Ελλαδιτσα ....
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Ενδιαφέρον θα είχε και ένα άρθρο με παρουσίαση του νέου Opel Ampera-e.