+ Πραγματική αυτονομία, τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής, χώροι επιβατών, ποιότητα κύλισης-άνεση
- Τιμή, χρόνος πλήρους απλής φόρτισης, βάρος, χώρος αποσκευών
Είναι άδικο να κρίνουμε το VW e-Golf με βάση την τιμή του σήμερα, παρά τον πλούσιο εξοπλισμό ανέσεων και ασφάλειας. Η αγορά του σήμερα δεν μπορεί να γίνει με αυστηρά οικονομοτεχνικά κριτήρια, αφού παρά την απίστευτη οικονομία που προσφέρει, είναι ακριβό. Ωστόσο δείχνει το μέλλον της αυτοκίνησης, ενώ μόνο και μόνο για την αύξηση της αυτονομίας του κατά 50%, χωρίς αισθητή αύξηση της τιμής (38.500 ευρώ είχε το προηγούμενο) του αξίζουν συγχαρητήρια.
Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Μα για ποιο λόγο να πάρει κανείς e-Golf τη στιγμή που υπάρχει το Τesla model 3; Έτη φωτός καλύτερο σε όλα και πολύ φθηνότερο στην βασική έκδοση... Ο μόνος λόγος είναι η άγνοια του αγοραστή... :)
Τρελά πουλάνε ….. 200 χιλιόμετρα αυτονομία και 38.500 ευρώ για την χρεωκοπημένη Ελλαδιτσα ....
@ ταλαίπωρος : δεν είμαι κάτοχος golf και δεν πρόκειτε ποτέ να γίνω, ΑΛΛΑ.....αν το μικρό tesla 3 έχει την ποιότητα κατασκευής που έχουν τα model X / S τότε το golf είναι 1000 φορές ανώτερο. επιπροσθέτως η έλειψη εισαγωγικής και δικτύου tesla καθιστά προβληματική την όποια συντήρηση ή επισκευή χρειαστεί ένα tesla. τέλος, το κόστος επισκευής σε περίπτωση μικρο-ατυχήματος είναι παρανοικό. υπάρχουν πολλές αναφορές στο ιντερνετ για 10 και 15$ χιλιάδες για απλή αντικατάσταση φτερού κ προφυλακτήρα.
Ενδιαφέρον θα είχε και ένα άρθρο με παρουσίαση του νέου Opel Ampera-e.