Του «πάει» η ηλεκτρική έκδοση του 208 και αυτό είναι εμφανές παντού και πάντα. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός πως μπορείς να διαχειριστείς ως οδηγός την ενέργεια της μπαταρίας.

Επιδόσεις: Ηλεκτρο-κινητήρια…δύναμη

34.754 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2020
 

O ηλεκτροκινητήρας του Peugeot e-208 αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής από τις 300 σ.α.λ. προσφέροντας όπως συμβαίνει και σε όλες τις προτάσεις του είδους, εντυπωσιακή αίσθηση επιτάχυνσης σε κάθε βύθισμα του γκαζιού. Στο e-208 τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,1 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα για λόγους οικονομίας της μπαταρίας (σ.σ. στον αυτοκινητόδρομο η ενέργεια των μπαταριών των ηλεκτρικών πέφτει ραγδιαία). Διαθέτει επίσης πρόγραμμα παραμετροποίησης της οδήγησης (Eco, Normal, Sport) το οποίο σε κάθε ρύθμιση επεμβαίνει στο τιμόνι, την απόδοση και την λειτουργία του κλιματισμού, δίδοντας στον οδηγό την δυνατότητα να «ρυθμίσει» την αυτονομία του οχήματος αλλά και του χαρακτήρα του. Το κιβώτιο μιας σχέσης διαθέτει και λειτουργία Brake Regeneration (Ανάκτηση περισσότερης ενέργειας με την πέδηση ή όταν δεν χρησιμοποιεί το γκάζι) και στην πράξη βολεύει αφού μέσω αυτού μπορείς να διαχειριστείς και να ρυθμίσεις την οδήγησή σου, βλέποντας την αυτονομία να αυξάνεται. Σε κάθε περίπτωση αυτή είναι μεγάλη αφού σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και με κίνηση και σε εκτός πόλης διαδρομές, με μία φόρτιση καταφέραμε να διανύσουμε 300 χλμ. Όσον αφορά στη φόρτισή του, αυτή διαρκεί 24 ώρες και 30 λεπτά από οικιακή πρίζα, μειώνεται σε 7 ώρες και 20 λεπτά από Wallbox 7,4 kW ή 5 ώρες και 30 λεπτά από 22 kW, ενώ από ταχυφορτιστή 100 kW χρειάζεται μόλις 45 λεπτά με όλες τις μετρήσεις να αφορούν μια πλήρη φόρτιση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια