To Peugeot e-208 δεν κρύβει το αυξημένο του βάρος, ωστόσο αναλογικά θυσιάζει ελάχιστα από την άνεση και την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά λόγω αυτού.

Στο δρόμο: Τα καταφέρνει παρά το βάρος του…

34.753 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2020
 

Το Peugeot e-208 όπως και όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν να αντιμετωπίσουν την αύξηση του βάρους που οφείλεται στις μπαταρίες. Στην περίπτωσή μας μιλάμε για 1.530 κιλά μαζί με τον οδηγό, δηλαδή 365 κιλά επιπλέον ενός 208 diesel για παράδειγμα. Η αύξηση αυτή του βάρους οδηγεί και σε διαφορετική ρύθμιση αναρτήσεων και δομικές ενισχύσεις στα υποπλαίσια, με το e-208 να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα e-CMP του ομίλου. Στην πράξη λοιπόν το e-208 προσπαθεί να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος του προσφέροντας την άνεση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά των απλών 208 και τα καταφέρνει καλά και στους δύο τομείς.

Σαφέστατα υπολείπεται στα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά όντας πιο σκληρό στην απόσβεσή του αλλά και πιο «δυσκίνητο» σε συνθήκες αδράνειας, αφού το βάρος δεν κρύβεται, ωστόσο προσφέρει ευχάριστες και ασφαλείς μετακινήσεις τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές. Ακόμα και αν δεν προδιαθέτει για σπορ ρυθμούς κίνησης, η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή τόσο από το τιμόνι όσο και την ανάρτηση, ενώ η ησυχία από την ηλεκτρική λειτουργία του και την υψηλή ποιότητα κύλισης, συμπληρώνουν τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια