Στο δρόμο: Τα καταφέρνει παρά το βάρος του…
34.753 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2020
Το Peugeot e-208 όπως και όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν να αντιμετωπίσουν την αύξηση του βάρους που οφείλεται στις μπαταρίες. Στην περίπτωσή μας μιλάμε για 1.530 κιλά μαζί με τον οδηγό, δηλαδή 365 κιλά επιπλέον ενός 208 diesel για παράδειγμα. Η αύξηση αυτή του βάρους οδηγεί και σε διαφορετική ρύθμιση αναρτήσεων και δομικές ενισχύσεις στα υποπλαίσια, με το e-208 να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα e-CMP του ομίλου. Στην πράξη λοιπόν το e-208 προσπαθεί να διαχειριστεί το επιπλέον βάρος του προσφέροντας την άνεση και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά των απλών 208 και τα καταφέρνει καλά και στους δύο τομείς.
Σαφέστατα υπολείπεται στα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά όντας πιο σκληρό στην απόσβεσή του αλλά και πιο «δυσκίνητο» σε συνθήκες αδράνειας, αφού το βάρος δεν κρύβεται, ωστόσο προσφέρει ευχάριστες και ασφαλείς μετακινήσεις τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές. Ακόμα και αν δεν προδιαθέτει για σπορ ρυθμούς κίνησης, η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή τόσο από το τιμόνι όσο και την ανάρτηση, ενώ η ησυχία από την ηλεκτρική λειτουργία του και την υψηλή ποιότητα κύλισης, συμπληρώνουν τον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα.
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη και απόσβεση δεν θα κάνεις παρά σε 10-15 χρόνια υπό την προϋπόθεση πάντα ότι διανύεις τουλάχιστον 15.000 χλμ. ετησίως. Ακόμα η αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία είναι ακριβή. Αλλά σε λίγο καιρό θα γίνει φτηνότερη όπως όλα τα πράγματα. Αλήθεια θυμάστε πόσο κόστιζαν στις αρχές του έτους 2000 οι τηλεοράσεις Plasma & LCD . Κάπου 12.000 ευρώ τις έβλεπα στον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ. Σήμερα με 400 ευρώ και πολλά λέω αγοράζεις smart tv που μέχρι καφέ ψήνει. Το ίδιο θα γίνει και με τα ηλεκτρικά- υπομονή. Η ταχυφόρτιση θα γίνεται σε 5 λεπτά . Θα έχουν αυτονομία 1000 χλμ. Θα το φορτώνεις Αύγουστο με πέντε άτομα (μέσα και η πεθερά σου) και θα φτάνεις με τέρμα γκάζια στον Έβρο- στο βόλο θα πιεις καφέ. Εν κατακλείδι η τεχνολογία προχωρά με ταχύτητα φωτός παντού. Θυμηθείτε τι κινητά τηλέφωνα είχαμε πριν 10 χρόνια και τι έχουμε τώρα - καμία σχέση.
Αύγουστο μήνα, 4 άτομα + αποσκευές, + clima στο φουλ, με 130χλμ/ώρα, από Αθήνα προς Βόλο, στο Βόλο δε θα φτάσουμε. Μάλλον καμένα βούρλα θα καλούμε οδική βοήθεια! Όταν τουλάχιστον διπλασιαστεί η πραγματική αυτονομία, και υπάρχει υπερ-ταχύτατη φόρτιση 15 λεπτών σε ΟΛΟ το εθνικό δίκτυο, τότε ολες οι αντίστοιχες προτάσεις έχουν μέλλον στη φτωχή μας χώρα. Όμως είναι τουμπανακι, για μια βόλτα μέχρι την Γλυφάδα, Κηφισιά, πασαρέλα στην παραλιακή, κτλ., είναι χάρμα οφθαλμών. Αυτά!
Ρε παιδιά ωραία αυτά που λέτε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά μου κάνει εντύπωση μειονεκτηματα δεν έχουν; το παρουσιαζεται λες και ο μέσος Έλληνας που μένει σε πολυκατοικία και στην καλύτερη περίπτωση έχει μία θέση πάρκινγκ σε πυλωτή και δουλεύει σε ένα μαγαζί ή μία δημόσια υπηρεσία ,έχει τις κατάλληλες υποδομές να το φορτιζει όποτε γουστάρει. Ας είμαστε λίγο σοβαροί, να δώσεις 30, 35 000 και να μην μπορείς να κάνεις άνετα ένα ταξίδι με την οικογένεια σου μέχρι την Κέρκυρα λόγω χάρη γιατί μέχρι να φτάσεις στην Ηγουμενίτσα θα σου έχει φύγει η Παναγία από το άγχος και την αργοπορία.Αλήθεια γιατί δεν κάνετε εσείς ένα τέτοιο ταξίδι να μας πείτε τα προβλήματα και καλό φυσικά θα ήταν να κάνετε ένα τέτοιο τεστ και με βενζίνης και πετρελαίου να έχουμε ολοκληρωμένη πρόταση. Στα μειονεκτηματα των ηλεκτρικών πρέπει να γράφετε και την μεταπωλητικη αξία γιατί όπως γίνεται κατανοητό ποιος θα αγόραζε μεταχειρισμενο .ηλεκτρικο
41.5m τα 100-0? πολύ...
24.000€ με την επιδότηση των 6.000€ που ανακοινώθηκε σήμερα. Από κόστος αγοράς, μεγάλο και θετικό το βήμα. Απομένει το δίκτυο φόρτισης. Να μια μεγάλη ευκαιρία, για επένδυση, θέσεις εργασίας, φτάνει να το επιδιώξουν σταθερά όσες κυβερνήσεις ακολουθήσουν.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακόμα και τζάμπα να μας τα δώσουν,η απόκτηση τους είναι σαν σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας.Δε λέμε που θα βρει κάποιος τα 30000 ευρώ για να πάρει ένα κουτάκι,δε μιλάμε για το που θα βρει την υποδομή για να φορτίζει, δε μιλάμε για το κουρσούμι των 1500 κιλών που δεν θυμίζει σε τίποτε αυτοκίνητο στη συμπεριφορά του. Μπήκατε ποτέ να οδηγήσετε ηλεκτρικό..?? Μη τα γράφετε αυτά αγαπητό autotriti..!!Οδήγησα το υβριδικό τογιότα chr και την ώρα που ο πωλητής με παρότρυνε να το πατήσω για να δω πόσο γρήγορο είναι, ΜΕ ΠΟΝΕΣΑΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΓΚΡΗΤΟ..!!Όχι και ήσυχα. Σε 20 ίσως 30 χρόνια από σήμερα μπορεί να έχουμε περάσει σε άλλη εποχή,στο ξενέρωτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.Μου άρεσε που γράψατε και περί κιβωτίου μίας ταχύτητας.Τι είναι αυτό..?? ΟΧΗΜΑ μπορεί να το λένε αυτοί που θα ζούνε τότε, αυτοκίνητο και μηχανή όμως σαν αυτά που ζήσαμε εμείς ΟΧΙ.Το ξέρω ο κόσμος πάει μπροστά,ποιος όμως μπορεί να με πείσει ότι είναι και καλύτερα..??? Αν λάβουμε υπ'όψιν μας τον συγχωρεμένο τον Χόκινγκ σε 5-6 αιώνες ο πλανήτης θα πάει για ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ...!! Τώρα από την πολλή μπαταρία θα είναι,από το πολύ καυσαέριο,από το πολύ εργοστάσιο, ποιος ξέρει..?? Πάντως τέτοια πρεμούρα για να φάμε τα 32 δις πριν καν τα πάρουμε,δεν τόχω ξαναδει..!!