Το Tesla Model 3 Performance διαθέτει υβριδικό κινητήρα μόνιμου μαγνήτη.

    Υβριδικοί κινητήρες μόνιμου μαγνήτη μαγνητικής υστέρησης

    47.674 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2021
     

    Οι κατασκευαστές γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα των κινητήρων μόνιμου μαγνήτη, όμως η ανάγκη για σπάνιες γαίες αποτελεί τροχοπέδη. Τη λύση στο πρόβλημα των σπανίων γαιών καλούνται να δώσουν οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη μαγνητικής υστέρησης. Τέτοιοι κινητήρες χρησιμοποιούνται τρεχόντως από την BMW και την Tesla με κάποιες διαφορές ωστόσο μεταξύ τους. Στην περίπτωση της Tesla, ο ρότορας διαθέτει ορισμένες φλέβες με μαγνητικό υλικό σε συνδυασμό με μη μαγνητικό, ενώ υπάρχουν και ηλεκτρομαγνήτες στον στάτορα. Τα δύο μαγνητικά πεδία που τελικά δημιουργούνται είναι κλειδωμένα όπως και σε έναν τυπικό κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Κάτι αντίστοιχο κάνει και η BMW χρησιμοποιώντας λιγότερες σπάνιες γαίες στους ρότορες των κινητήρων της. Αυτοί οι τύποι κινητήρα δείχνουν αρκετά υποσχόμενοι και στα επόμενα χρόνια ίσως δούμε περισσότερους από αυτούς, όταν γενικευθεί η ηλεκτροκίνηση.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ