Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων του i10 είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλά, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.

Το ήπια υβριδικό σύνολο του Panda κάνει σημαντική δουλειά και ειδικά χαμηλά δίνει boost, ενώ συγκρατεί την μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ..

Κινητήρες: Η υβριδική τεχνολογία του Panda κερδίζει τις εντυπώσεις

45.679 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2020
 

Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τρικύλινδρα σύνολα 1,0 λίτρου και σχετικά μικρής ισχύος, που εστιάζουν στις αστικές ανάγκες. Η μεγάλη διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι το Panda, συνδυάζει το θερμικό μοτέρ με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας. Η βοήθεια που δίνει το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι σχεδόν 5 ίπποι, εκκινώντας το μοτέρ στη Stop & Start διαδικασία και δίνοντας την έξτρα ισχύ κατά την επιτάχυνση, ενώ σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα, το ιταλικό μίνι μπορεί να μπαίνει σε μια λειτουργία coasting όταν βάζεις νεκρά στο κιβώτιο. Τι σημαίνει στην πράξη αυτό; Μια μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ.. Αντίστοιχα χαμηλή ήταν και η κατανάλωση του i10, που μετρήθηκε στα 5,2 λτ./100 χλμ., επιδεικνύοντας παράλληλα ζωντάνια από χαμηλές στροφές και έχοντας πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια