Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Στρογγυλεμένα άρθρα (για μια ακόμη φορά). Επειδή έχω οδηγήσει Panda, μια χαρά αμαξάκι είναι, οικονομικό, ευρύχωρο και χαρωπό για απλά πήγαινε-έλα αλλά μέχρι εκεί... ποιότητα μέτρια και 'παλαιομοδίτικη', αίσθηση κιβωτίου προηγούμενης δεκαετίας, εξοπλισμός για γέλια (όχι μόνο ως είδος αλλά και ως τεχνολογία - το ραδιόφωνο θύμιζε προηγούμενο αιώνα, γελάγαμε...). Για να μην πούμε για εξοπλισμό ασφαλείας. Για τα crashtest τα είπε άλλος σχολιαστής, αλλά μεταξύ μας υπάρχουν και κάποιοι που δεν τους νοιάζει, σεβαστό. Τώρα πως ο δημοσιογράφος συγκρίνει σώβρακα με γραβάτες, τι να σας πω...
Δεν είναι εύκολος αντίπαλος το Panda; Με 0 αστέρια στο Euroncap;;;; Καλή τύχη...