Kart feeling στο δρόμο

68.075 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/2/2020
 

Η αίσθηση της επιτάχυνσης πίσω από το τιμόνι του Honda e ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη, από την εμπειρία μας με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα αντίστοιχης ιπποδύναμης και (μεγαλύτερου) βάρους. Συγκεκριμένα, το e έρχεται σε δύο εκδόσεις, μία με 136 άλογα και μία με 154 PS, αμφότερες με 315 Nm ροπής και εκρηκτικές επιδόσεις (9 και 8.3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα αντίστοιχα).

Αυτό όμως που μας εξέπληξε θετικά ήταν η οδική του συμπεριφορά. Με μοιρασμένο το βάρος 50-50, με χαμηλό το κέντρο αυτού όπως σχεδόν σε ένα NSX, ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς (σ.σ. να πούμε πως οι Ιάπωνες εξέλιξαν μια νέα πλατφόρμα ειδικά για αυτό) που εντυπωσιάζει με την άνεσή της, και ένα τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση που προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, το Honda e δικαίως μπορεί να παρομοιαστεί -εξαιρώντας τη σχετικά ψηλή θέση οδήγησης- με ένα  Gokart, που στην κατάλληλη διαδρομή (βλ. η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 145 χλμ./ώρα) και με το Sport-mode (μεταβάλλεται μόνο η ροπή) ενεργοποιημένο δεν θα νιώσει καμία πίεση ακόμη και από μια σπορ κατασκευή πολλών περισσότερων ίππων. Τουναντίον, ακόμη και μια τέτοια κατασκευή θα δυσκολευτεί να «γεμίσει» τον κεντρικό καθρέπτη του ο οποίος σημειωτέον έχει επίσης αντικατασταθεί από οθόνη που θέλει όμως εξοικείωση στην χρήση.

Όμως, μην το ξεχνάμε, πρόκειται για ένα μοντέλο πόλης και για αυτό πρέπει να αξιολογηθεί και σε αυτό το περιβάλλον. Σε αυτό λοιπόν, ο μικρός κύκλος στροφής θα διευκολύνει τον χρήστη, η δυνατότητα να το οδηγήσεις με ένα πεντάλ θα σε βολέψει, ενώ τα paddles πίσω από το τιμόνι που ορίζουν το βαθμό ανάκτησης ενέργειας θα συμβάλλουν στην αύξηση της αυτονομίας κατά λίγα χιλιόμετρα. Συνοψίζοντας: αυτό το ηλεκτρικό είναι εύκολο στην πόλη αλλά σε «φτιάχνει» αν επιθυμήσεις να οδηγήσεις γρήγορα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια