Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Καλή η προσπάθεια αλλά δεεεν πείθει. Θα παραμείνουμε για τα επόμενα 15 χρόνια στις κλασικές αξίες ...βενζίνης πετρελαίου και ...βλέπουμε
Η Χόντα είναι μοναδική ότι κ αν παρουσιάσει . Κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .Για μέσα στην πόλη κ μικρές διαδρομές το ηλεκτρ.χόντα φαίνεται άριστο . Αναμένουμε μεγαλύτερη αυτονομία στο μέλλον για να γίνει αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές . Μπράβο Χόντα.
....34.000 με 38.000 ευρω για αυτο το εξαμβλωμα???? Με τιποτα! Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα. Θα βρουν ομως αρκετα, γιατι τα fashion victims δεν ειναι και λιγα. Για μενα οποιος θελει μεγαλυτερη οικονομια η πιο συμφερουσα λυση ειναι το LPG. Στοιχιζει ακριβως το μισο απ'οτι η βενζινη. Αν αργοτερα βελτιωθει η τεχνολογια των ηλεκτρικων αυτοκινητων, και λυθουν καποια προβληματα οπως της μεγαλυτερης αυτονομιας, του επαρκους δικτυου για φορτιση και προπαντων αν οι τιμες πεσουν στα επιπεδα των μηχανοκινητων, τοτε βλεπουμε.
ακριβο πολυ θα περιμενουμε εκδοση με φυσικο αεριο ναναι πιο φτηνο.αλλιως θα προτιμισουμε lada η yugo ηλεκτρικο οταν βγαλουν με 11000 ευρο,