Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Fuso eCanter συνεχίζει να καλύπτει άκρως αποδοτικά και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, αστικές διανομές προϊόντων σε μεγαλουπόλεις της ΕΕ.

Η μέγιστη αυτονομία του ανέρχεται στα 100 χλμ.

Το πρωτοπόρο Fuso eCanter

Μια τριετία μετά την επίσημη παρουσίαση του, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο ελαφρύ φορτηγό της Daimler Trucks, έχει καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις των επαγγελματιών με τη δυνατότητα πραγματοποίησης γρήγορων, αποδοτικών και προπάντων, άκρως οικολογικών, δρομολογίων εντός της πόλης. 

Οι παραγγελίες του έχουν ξεπεράσει τα 200 οχήματα με τα 40 εξ αυτών να αφορούν στην αγορά των ΗΠΑ, 60 οχήματα για την Ιαπωνία και 100+ σε διάφορες πόλεις τις ΕΕ. Με ωφέλιμο έως και 4,15t. το eCanter είναι σε θέση να καλύψει μια μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων, τόσο στις αστικές διανομές όσο και στον κλάδο των κατασκευών. 

Τόσο εξωτερικά όσο και σε ότι αφορά στο εσωτερικό τους, οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Fuso Canter δεν διαφοροποιούνται από τις συμβατικές, με εξαίρεση φυσικά την απουσία δεξαμενών καυσίμου καθώς αυτές έχουν αντικαταστεί από τις μπαταρίες που απαιτούνται για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Αναλόγως της έκδοσης και της υπερκατασκευής που μπορεί να υποστηρίξει, το νέο Fuso eCanter μπορεί να έχει ωφέλιμο φορτίο έως και 4,5t. ενώ οι έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,8 kWh έκαστη, τροφοδοτούν με την απαιτούμενη ενέργεια έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 175 ίππους και μέγιστη ροπή 390 Nm που είναι διαθέσιμη από το πρώτο δευτερόλεπτο. 

Με συνολικό βάρος 600 κιλών, οι μπαταρίες διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 100 χλμ. περίπου και με βάση τα δεδομένα που η Daimler Trucks έχει συλλέξει από τις μέχρι στιγμής δοκιμές του εν λόγω μοντέλου, το όφελος σε ότι αφορά τα λειτουργικά έξοδα μιας επιχείρησης, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Fuso Canter, ανέρχεται έως και στα 1.000 ευρώ / 10.000 χλμ.! 

Στην πράξη, το πρώτο πράγμα που διαπιστώνει ο οδηγός του Fuso eCanter είναι η… αμεσότητα των αντιδράσεων του ηλεκτροκινητήρα στις εντολές του οδηγού και φυσικά η πλήρης απουσία θορύβου κατά την κίνηση του οχήματος, με εξαίρεση φυσικά τα όσα προκύπτουν από την… κύλιση των ελαστικών.