Το Mercedes-Benz eActros έχει ανακοινωθεί πως θα αρχίσει να παράγεται μέσα στο 2021…

… προσφέροντας μια άκρως αποδοτική –ηλεκτροκίνητη- επιλογή στις βαριές αστικές μεταφορές όλων των τύπων.

Πρόσφατα δε ολοκληρώθηκε το στάδιο δοκιμών του σε ακραίες κλιματολογικές συνθήκες.

Λανσάρεται μέσα στο 2021 το Mercedes-Benz eActros

Οι δοκιμές εξέλιξης του Mercedes-Benz eActros ξεκίνησαν το φθινόπωρο του 2018 με τη συμμετοχή πολλών σημαντικών εταιρειών που το… υιοθέτησαν στους στόλους οχημάτων τους, προκειμένου να διαπιστωθεί η αποδοτικότητα του σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, κατά την πραγματοποίηση βαρέων διανομών προϊόντων σε –περιορισμένης διάρκειας- δρομολόγια εντός και εκτός της πόλης.

Τα οχήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εξέλιξης, έχουν μεικτό βάρος 18t. ή 25t. και έχουν διατεθεί σε πελάτες της Mercedes-Benz στη Γερμανία και την Ελβετία. Ήδη, έχουν διανύσει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, με στόχο να τελειοποιηθεί η τελική έκδοση του ηλεκτροκίνητου Actros που αναμένεται να λανσαριστεί στην αρχή του 2021.

Ένα από τα βασικότερα πορίσματα των ερευνών της Mercedes-Benz Trucks μέχρι στιγμής είναι πως, η αυτονομία των 200 χλμ. που υπολογίζει πως θα είναι σε θέση να προσφέρει το eActros είναι απόλυτα εφικτή ανεξάρτητα από το βάρος του φορτίου, την τοπογραφία της διαδρομής κ.ά. Παράλληλα, το eActros δεν υπολείπεται καθόλου σε ζητήματα απόδοσης με τις συμβατικές εκδόσεις του βαρέως φορτηγού ενώ το ίδιο ισχύει για την απόδοση των επιμέρους –ενεργοβόρων- τμημάτων του οχήματος όπως η ψυκτική μονάδα για το φορτίο, το σύστημα κλιματισμού της καμπίνας κ.ά.

Μέχρι στιγμής, οι οδηγοί έχουν εντυπωσιαστεί με την άμεση απόδοση της ροπής καθώς επίσης και με την ευχάριστη και πλήρως αθόρυβη λειτουργία του οχήματος. Την ίδια στιγμή, η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, επιτρέπει την ελάχιστη χρήση του συστήματος πέδησης, γεγονός που μειώνει σημαντικά τις ανάγκες συντήρησης του οχήματος και σε αυτόν τον τομέα.

Σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, εφοδιάζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς του κινητήριου άξονα, με απόδοση 126 kW (171hp περίπου) και 485Nm έκαστος ενώ, χάρη στο λόγο μετάδοσης του κιβωτίου, η μέχρι ροπή αυξάνεται στα 11.000Nm σε κάθε τροχό! Τέλος, οι συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 240 kWh και για τη φόρτιση τους, αναλόγως του φορτιστή (έως και 150kW), επαρκούν ακόμη και μόλις δύο ώρες.