Το ήπια υβριδικό σύνολο έχει εξαλείψει τη ραθυμία στις χαμηλές στροφές που θα συναντήσουμε στον 130άρη, ενώ η ισχύς του απλώνεται πιο γραμμικά στο φάσμα περιστροφής.

Κινητήρας: Ήπια υβριδικός για λειτουργία & επιδόσεις, 130άρης για οικονομία

80.325 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/10/2020
 

Πρωταγωνιστής και στις δύο εκδόσεις είναι ο 4κύλινδος 1.500άρης TSI κινητήρας με υπερτροφοδότηση και λειτουργία απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων. Στη λιγότερο ισχυρή εκδοχή του αποδίδει 130 ίππους με 200 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ., με τη μετάδοση να γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Στην ισχυρότερη εκδοχή eTSI των  150 ίππων με ροπή 250 Nm, το ρόλο της μετάδοσης αναλαμβάνει το γνωστό DSG αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, με το θερμικό μοτέρ να συνεργάζεται με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας 48 Volt, με σκοπό το πρώτο να απεμπλέκεται κατά τη λειτουργία coasting, αλλά και να παίρνει έξτρα ισχύ από το ηλεκτρικό μοτέρ. 

Στην πράξη το ήπια υβριδικό σύνολο έχει εξαλείψει τη ραθυμία στις χαμηλές στροφές που θα συναντήσουμε στον 130άρη , ειδικά στο κομμάτι 1.000-1.500 σ.α.λ., ενώ η ισχύς του απλώνεται καλύτερα στις μεσαίες στροφές και με πιο γραμμική λειτουργία, όντας λιγότερο θορυβώδες σε μεγάλες ταχύτητες. Βέβαια και στις δύο εκδοχές το εκμεταλλεύσιμο φάσμα περιστροφής είναι σχεδόν μέχρι τα κόκκινα χωρίς να «ξεφουσκώνει» ο κινητήρας.
 
Ως φυσικό επακόλουθο το ισχυρότερο σύνολο παρουσιάζει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις, 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3 έναντι 9,3 δλ.., ωστόσο ο «σκέτος» TSI καταφέρνει να έχει χαμηλότερη μέση κατανάλωση, με 6,4 λτ./100 χλμ έναντι 7,1 του eTSI.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια