Η εικόνα στο εσωτερικό της ηλεκτρικής έκδοσης του Peugeot e-2008 δεν διαφέρει σημαντικά από των συμβατικών του εκδόσεων, παραμένοντας ιδιαίτερα ξεχωριστό σχεδιαστικά, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών αλλά και high-tech διάκοσμο. Το i-cockpit εσωτερικό διαμορφώνει επίσης μια πολύ ευχάριστη θέση οδήγησης και διακρίνεται για την εργονομία του, ενώ τις εντυπώσεις φυσικά κερδίζουν ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών που έχει νέα στοιχεία για την ηλεκτρική έκδοση και η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση και πάλι από τις υπόλοιπες εκδόσεις του 2008 για τους επιβάτες, προσφέροντας καλούς χώρους για 4 επιβάτες, ο χώρος αποσκευών ωστόσο έχει μειωθεί από τα 434 στα 405 λίτρα, αλλά και πάλι ικανοποιεί.
Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Aγαπητοί συντάκτες, όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το σοβαρό λάθος σας είναι ότι ξεχνάτε να ΤΟΝΙΖΕΤΕ, οχι απλώς να αναφέρετε, την εξωφρενική για τα ελληνικά δεδομένα τιμή τους. Ξερετε πολλούς που θα δώσουν 37,000 ευρώ μετρητά (εκτός και αν βγαζουν μαυρα), για αυτοκίνητο ή νομίζετε ότι θα τα αγοράσουν με 48 δόσεις των 650 ευρω τον μηνα και 10,000 προκαταβολή? Ασφαλώς εσείςς παρουσιάζετε τα αυτοκίνητα αλλά διαβάζω τις τιμές και λέω μήπως βρίσκομαι στο Μονακό? Και υπόψη, στο σπιτι μας δουλευουμε και οι δυο, βγάζουμε πάνω από 4000 το μήνα και θελουμε με το καλημερα 3500 συνολικα, χωρις τα παιδιά να πηγαίνουν σε ιδιωτικά σχολεία. Συνεπώς αυτα τα ποσά ΔΕΝ απευθυνονται σε ελληνική οικογένεια. Μια ελληνική οικογενεια ΔΕΝ μπορεί να αποταμιευσει αυτα τα χρηματα ουτε σε 15 χρόνια. Επίσης τα συνολικά επιτόκια των τραπεζών είναι ΛΗΣΤΡΙΚΑ. Συγκρινετε επιτόκια ελληνικών τραπεζών με επιτόκια σε άλλες ευρωπαικές χωρες. Λες θέλω χρηματοδότηση - δεν το λένε δάνειο, δεν ακούγεται ωραίο- και σου λένε 300 ευρω για έξοδα φακέλλου! Δηλαδή δεν καταλαβαίνω τι πάει να πει έξοδα φακέλλου.... Οι τράπεζες σου ¨βουτανε¨ένα σωρο λεφτά με τα ληστρικά επιτόκια, θέλουν να τους πληρωνεις και τους υπαλλήλους από πάνω με άλλες μεθοδευσεις του στυλ "εξοδα φακέλου"?Για ποιο λόγο υπάρχουν οι υπάλληλοι στις τράπεζες τότε?
Φίλε "Λες", το ερώτημα δεν είναι εάν έχει ένας λεφτά αλλά εάν έχουν πολλοί στους οποίους μπορείς να απευθύνεσαι.Διαφορετικά είναι σαν να πουλάς είδη σκι σε Βεδουίνους.
Θα συμφωνήσω με τον Στέλιο. Τα ηλεκτρικά απευθύνονται κυρίως για χρήση στην πόλη όπου είναι εφικτή και η αυτονομία με την ανάκτηση ενέργειας. Ποιο το καταναλωτικό κοινό που θα απευθυνθεί στο υψηλό κόστος σε σχέση με ένα έστω υβριδικό ή με αέριο. Οι έχοντες, "Λες", αμφιβάλω αν ενδιαφέρονται να σώσουν το περιβάλλον, θα τα σκάσουν κλασικά σε αστέρι, κύκλους, έλικα, άντε και κάνα κινεζο-σουηδικό μοντέλο, το πολύ diesel, για την βιτρίνα και μόνο. Για του λοιπούς σα και του λόγου μου, 37.000,00€ τα επενδύεις σε μια γκαρσονιέρα για το παιδί και σου μένει κάτι στην άκρη. Το πιθανότερο-και το ξαναέγραψα παλιότερα-θα τα δούμε σε εταιρικά κι αυτό μόνο επειδή υπάρχουν οι φοροαπαλλαγές.
Επίσης κύριε Στέλιο αν δεν τα βγάζεις πέρα με κάτι περισσότερο από 4000 μηνιατικο για τετραμελής οικογένεια τι να που και οι άλλοι?Οεεοεοε
Στέλιο μαναρακο ωραία τα λες ρε Δεμέστιχα αλλά λεφτά έχεις για αυτοκίνητο?