Η ανάρτηση του Vitara στο χώμα απορροφά υποδειγματικά τους κραδασμούς και σε γεμίζει αυτοπεποίθηση.

Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, οι αντιδράσεις προβλέψιμες και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.

Στο δρόμο: Έχει το off-road μέσα του

187.309 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/9/2020
 

Πίσω από το τιμόνι του Vitara και για όση ώρα βρίσκεσαι στην άσφαλτο, τα πράγματα είναι… τυπικά, με επίκεντρο την άνεση και την ευκολία στην χρήση. Δεν σε ενοχλεί τίποτα, δεν υπάρχει όμως και κάτι για το οποίο θα αναφωνήσεις ουάου. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, οι αντιδράσεις προβλέψιμες και η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου. Επίσης, για όσο διάστημα κινείσαι σε αστικό περιβάλλον, εκτιμάς την καλή περιφερειακή ορατότητα και την ευελιξία του μοντέλου μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 10,4 μέτρα). Από εκεί και πέρα, σε πιο πιεσμένους ρυθμούς όπως είναι λογικό «γέρνει» αρκετά, χωρίς ωστόσο αυτό να χαλάει την ασφαλή και ουδέτερη οδική του συμπεριφορά. Η ένσταση μας είναι στο τιμόνι που δεν προσφέρει την απαιτούμενη αίσθηση που χρειάζεται ο οδηγός.

Από την άλλη όμως το Vitara τα καταφέρνει περίφημα όταν αφήσεις την άσφαλτο και περάσεις στο χώμα. Εκεί το Vitara σε κάνει να θέλεις να πατάς συνεχώς γκάζι, με την ανάρτησή του να απορροφά υποδειγματικά τους κραδασμούς και τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος να μην σε εμπνέουν απέναντι σε κροκάλες και νεροφαγώματα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ