Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
Όλα όμορφα και πολλά βήματα εμπρός. Με μεγάλη θλίψη βλέπω τα καταπληκτικά αποτελέσματα στην μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης είναι μόνο για τον πολιτισμένο κόσμο και όχι μπανανιες των τεκμηρίων και του αφορισμου των κυβικών πάνω από 1925cc.Με κινητήρες 2000-2500 που απαιτούν γενικά οι καθαρές τεχνολογίες εμείς θα έχουμε τα σαραβαλα εικοσαετίας και πάνω και θα ρουφάμε ευτυχισμένοι τα δηλητήρια από τις εξατμίσεις. Πάρτε απόφαση όλοι. Χωρίς σοβαρά κίνητρα και αναδιάρθρωση του φορολογικού συστήματος θα χάσουμε και αυτό το τραίνο όπως τόσα άλλα.