Το plug-in RAV4 διαθέτει ισχύ 306 ίππων με εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ. και κατανάλωση μόλις 1,0 λτ./100 χλμ.

Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του RAV4 συνδυάζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τον 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson.

Toyota RAV4: Με 306 PS καίει 1,0 λτ./100 χλμ.

25.945 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/5/2021
 

Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του RAV4 συνδυάζει τον 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson που βρίσκουμε και στο κανονικό RAV4 που αποδίδει 180 ίππους, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας παράγει 182 ίππους, ενώ η απόδοση του πίσω κινητήρα είναι 54 ίπποι. Συνολικά ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ 306 ίππων, που το φέρνει στην κορυφή της γκάμας, με το σπριντ στο 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 6 δευτερόλεπτα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό βέβαια είναι το περιβαλλοντολογικό του αποτύπωμα, με την ιαπωνική μάρκα να ανακοινώνει εκπομπές CO2 22 γρ./χλμ. και  κατανάλωση μόλις 1,0 λτ./100 χλμ.

Αναφορικά με την αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα, οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως ανέρχεται σε 75 χιλιόμετρα, μετρημένα και αυτά σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να «πιάσει» το μοντέλο κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά δεν ξεπερνάει τα 135 χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα για τη διαχείριση του συστήματος υπάρχουν τέσσερα oδηγικά modes. Το πρώτο mode ΕV κινεί το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι να τελειώσει η αυτονομία, όπου μπαίνει αυτόματα στο (δεύτερο) HV mode, δηλαδή σε καθαρά υβριδική λειτουργία. Το τρίτο mode είναι το Auto EV/HV που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιήσει το υβριδικό σύστημα αυτόματα όποτε χρειάζεται, π.χ σε στιγμές γρήγορης επιτάχυνσης, ενώ τέλος, το τέταρτο mode Charging, βοηθά στην επαναφόρτιση της μπαταρίας, αντλώντας ενέργεια από τον κινητήρα βενζίνης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ