Με 200 άλογα από τον 3κύλινδρο, 1.500άρι Ecoboost, το «καυτό» Ford Fiesta ST κρατάει ψηλά τη σημεία των μικρών GTi με το 0-100 που σημειώνει να είναι 6,3 δλ.

To Renault Clio 1,3 ΤCe των 130 ίππων τιμά το πακέτο RS-Line, που «φορά» σημειώνοντας ένα εξαιρετικό χρόνο στο 0-100 (8,5 δλ.), που κάποια χρόνια πριν θα κολάκευε ένα κλασσικό μικρό GTi.

Το Peugeot 208 χρησιμοποιεί έναν εξαιρετικό diesel κινητήρα (1,5 BlueHDi 100 PS) με αποτέλεσμα να συνδυάζει τις ικανοποιητικές επιδόσεις με οικονομία.

Μικρά: Από μόλις 6,3 δλ.

74.053 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/5/2020
 

Το Ford Fiesta ST βασιλιάς στα μικρά
Το συναρπαστικό Ford Fiesta ST έχει την καλύτερη επίδοση κάνοντας το «0-100» σε 6,3 δλ. με τα  επίσης 200 ίππων Αudi A1 40 TFSI  και VW Polo GTi. να ακολουθoούν με 6,4 δλ. και 6,6 δλ. αντίστοιχα. Yπάρχουν όμως και mainstream «πυραυλάκια», όπως το Renault Clio 1,3 TCe RS-Line με 130 άλογα και στάνταρ EDC κιβώτιο, που κάνει 8,5 δλ.  για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Επίδοση που θα ζήλευε ένα μικρό GTi των 90Άs (9,1 δλ.) σημειώνουν τα νέο Opel Corsa και Peugeot 208 με τον ίδιο 1,2 PureTech κινητήρα των 130 ίππων.


Στα diesel;
Είναι γεγονός πως τα diesel αυτοκίνητα δεν έχουν την ίδια ικανότητα στις επιταχύνσεις από στάση και αυτό γιατί αφενός είναι βαρύτερα, αφετέρου λόγω του μικρού φάσματος περιστροφής των κινητήρων τους, απαιτούν παραπάνω αλλαγές σχέσεων. Στα μικρά αυτοκίνητα αυτό είναι κάτι που φαίνεται άμεσα αφού με εξαίρεση το Fiesta όλα τα άλλα «ξεκινούν» από εκεί που σταματάνε τα βενζινοκίνητα. Το Fiesta οφείλει την επίδοσή του αρχικά στον ισχυρό 1.500άρη κινητήρα των 120 ίππων του με την πλούσια ροπή του, απαιτώντας μάλιστα 9,0 δλ. για την μέτρηση 0-100. Το επόμενο πιο γρήγορο που έχουμε μετρήσει απέχει 1,2 δλ. και είναι το Peugeot 208 με τον 1.500άρη BlueHDi των 100 ίππων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: ABARTH 595, ALFA ROMEO GIULIA, ALFA ROMEO GIULIETTA, ALFA ROMEO STELVIO, AUDI A1 SPORTBACK, AUDI A3 SPORTBACK, AUDI A7, AUDI A8, AUDI Q2, AUDI Q3, AUDI Q3 SPORTBACK, AUDI Q5, AUDI Q7, AUDI RS3, AUDI S3 SPORTBACK, AUDI SQ2, AUDI TT ROADSTER, BMW X1, BMW X2, BMW X3, BMW X5, BMW ΣΕΙΡΑ 1, BMW ΣΕΙΡΑ 7, CITROEN C1, CITROEN C3, CITROEN C3 AIRCROSS, CITROEN C4 CACTUS, CITROEN C5 AIRCROSS, DS DS 3, DS DS 7, FIAT 500, FIAT 500L, FIAT 500X, FIAT PANDA, FIAT TIPO, FORD ECOSPORT, FORD FIESTA, FORD FOCUS, FORD MUSTANG, FORD PUMA, HYUNDAI i10, HYUNDAI i20, HYUNDAI i30, HYUNDAI i30 FASTBACK, HYUNDAI KONA, HYUNDAI TUCSON, JAGUAR E-PACE, JEEP CHEROKEE, JEEP COMPASS, JEEP RENEGADE, KIA CEED, KIA PICANTO, KIA RIO, KIA SPORTAGE, KIA STONIC, KIA XCEED, LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE, LAND ROVER RANGE ROVER VELAR, LEXUS UX, MAZDA 2, MAZDA 3, MAZDA 6, MAZDA CX-3, MAZDA CX-30, MERCEDES A-CLASS, MERCEDES C-CLASS, MERCEDES CLA, MERCEDES CLS, MERCEDES GLB, MERCEDES GLC, MERCEDES GLE, MERCEDES SLS COUPE, MINI, MINI COUNTRYMAN, NISSAN GT-R, NISSAN JUKE, NISSAN MICRA, NISSAN QASHQAI, NISSAN X-TRAIL, OPEL ASTRA, OPEL CORSA, OPEL CROSSLAND, OPEL GRANDLAND, OPEL INSIGNIA, PEUGEOT 2008, PEUGEOT 208, PEUGEOT 3008, PEUGEOT 308, PEUGEOT 5008, PEUGEOT 508, SEAT ARONA, SEAT ATECA, SEAT IBIZA, SEAT LEON, SEAT TARRACO, SKODA CITIGO, SKODA FABIA, SKODA KAMIQ, SKODA KAROQ, SKODA KODIAQ, SKODA OCTAVIA, SKODA SCALA, SUBARU XV, SUZUKI IGNIS, SUZUKI JIMNY, SUZUKI SWIFT, SUZUKI SX4 S-CROSS, SUZUKI VITARA, TOYOTA AYGO X, TOYOTA C-HR, TOYOTA COROLLA, TOYOTA RAV4, TOYOTA YARIS, VOLKSWAGEN ARTEON, VOLKSWAGEN GOLF, VOLKSWAGEN PASSAT, VOLKSWAGEN POLO, VOLKSWAGEN T-CROSS, VOLKSWAGEN TIGUAN, VOLKSWAGEN TOUAREG, VOLKSWAGEN T-ROC, VOLKSWAGEN UP!, VOLVO XC40, VOLVO XC60, ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ, 0-100, V BOX, TEST CENTER, ΜΟΝΟ ΣΤΟ AUTOΤΡΙΤΗ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΒΕΝΖΙΝΗ, DIESEL, PHEV, ΥΒΡΙΔΙΚΟ, PLUG-IN, ΑΛΟΓΑ, ΡΟΠΗ, LAUNCH CONTROL, ΚΙΒΩΤΙΟ, TYPE R, A 35, SQ2, ST, i30 N,
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια