To κτηνώδες Nissan GT-R κατάφερε επίδοση 3,0 για το 0-100, που είναι η καλύτερη μετρημένη όλων των εποχών στην 27χρονη ιστορία του AutoΤρίτη.

Oι δυναμίτες της 5ετίας: Από 3.0 δλ.!

74.049 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/5/2020
 

Αναμφίβολα, ένας χρόνος κάτω από 6 δλ για το 0-100 είναι εξαιρετικός και θεωρείται άκρως εκρηκτικός. Συγκεντρώσαμε λοιπόν όλα τα μοντέλα της τελευταίας 5ετίας, το οποία δοκιμάσαμε και σημείωσαν επίδοση από 5,9 δλ. και κάτω. Τέσσερα μοντέλα έχουν επίδοση κάτω από 4,0 δλ και 11 κάτω από 5,0 δλ.

Ρεκόρ  όλων των εποχών το Nissan GTR
Μάλιστα, ως σημείο αναφοράς σχετικά με τις επιδόσεις των μοντέλων γενικότερα, θα χρησιμοποιήσουμε το δοκιμασμένο supercar της Nissan. Το Nissan GTR «έσπασε» τα χρονόμετρα σε όλες τις μετρήσεις επιδόσεων, απαιτώντας για το 0-100, το συγκλονιστικό ελάχιστο χρόνο των 3,0 δλ. και η οποία είναι η καλύτερη που έχει μετρηθεί από το AutoΤρίτη. Το σημαντικότερο είναι ότι αυτή η επίδοση «έρχεται» σχεδόν αβίαστα μέσω της σοφιστικέ τετρακίνησης, του συστήματος launch control, αλλά και του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, που συνοδεύουν τον κτηνώδη 3,8 λτ. V6 κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 570 ίππους και 637 Nm ροπής.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: ABARTH 595, ALFA ROMEO GIULIA, ALFA ROMEO GIULIETTA, ALFA ROMEO STELVIO, AUDI A1 SPORTBACK, AUDI A3 SPORTBACK, AUDI A7, AUDI A8, AUDI Q2, AUDI Q3, AUDI Q3 SPORTBACK, AUDI Q5, AUDI Q7, AUDI RS3, AUDI S3 SPORTBACK, AUDI SQ2, AUDI TT ROADSTER, BMW X1, BMW X2, BMW X3, BMW X5, BMW ΣΕΙΡΑ 1, BMW ΣΕΙΡΑ 7, CITROEN C1, CITROEN C3, CITROEN C3 AIRCROSS, CITROEN C4 CACTUS, CITROEN C5 AIRCROSS, DS DS 3, DS DS 7, FIAT 500, FIAT 500L, FIAT 500X, FIAT PANDA, FIAT TIPO, FORD ECOSPORT, FORD FIESTA, FORD FOCUS, FORD MUSTANG, FORD PUMA, HYUNDAI i10, HYUNDAI i20, HYUNDAI i30, HYUNDAI i30 FASTBACK, HYUNDAI KONA, HYUNDAI TUCSON, JAGUAR E-PACE, JEEP CHEROKEE, JEEP COMPASS, JEEP RENEGADE, KIA CEED, KIA PICANTO, KIA RIO, KIA SPORTAGE, KIA STONIC, KIA XCEED, LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE, LAND ROVER RANGE ROVER VELAR, LEXUS UX, MAZDA 2, MAZDA 3, MAZDA 6, MAZDA CX-3, MAZDA CX-30, MERCEDES A-CLASS, MERCEDES C-CLASS, MERCEDES CLA, MERCEDES CLS, MERCEDES GLB, MERCEDES GLC, MERCEDES GLE, MERCEDES SLS COUPE, MINI, MINI COUNTRYMAN, NISSAN GT-R, NISSAN JUKE, NISSAN MICRA, NISSAN QASHQAI, NISSAN X-TRAIL, OPEL ASTRA, OPEL CORSA, OPEL CROSSLAND, OPEL GRANDLAND, OPEL INSIGNIA, PEUGEOT 2008, PEUGEOT 208, PEUGEOT 3008, PEUGEOT 308, PEUGEOT 5008, PEUGEOT 508, SEAT ARONA, SEAT ATECA, SEAT IBIZA, SEAT LEON, SEAT TARRACO, SKODA CITIGO, SKODA FABIA, SKODA KAMIQ, SKODA KAROQ, SKODA KODIAQ, SKODA OCTAVIA, SKODA SCALA, SUBARU XV, SUZUKI IGNIS, SUZUKI JIMNY, SUZUKI SWIFT, SUZUKI SX4 S-CROSS, SUZUKI VITARA, TOYOTA AYGO X, TOYOTA C-HR, TOYOTA COROLLA, TOYOTA RAV4, TOYOTA YARIS, VOLKSWAGEN ARTEON, VOLKSWAGEN GOLF, VOLKSWAGEN PASSAT, VOLKSWAGEN POLO, VOLKSWAGEN T-CROSS, VOLKSWAGEN TIGUAN, VOLKSWAGEN TOUAREG, VOLKSWAGEN T-ROC, VOLKSWAGEN UP!, VOLVO XC40, VOLVO XC60, ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ, 0-100, V BOX, TEST CENTER, ΜΟΝΟ ΣΤΟ AUTOΤΡΙΤΗ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΒΕΝΖΙΝΗ, DIESEL, PHEV, ΥΒΡΙΔΙΚΟ, PLUG-IN, ΑΛΟΓΑ, ΡΟΠΗ, LAUNCH CONTROL, ΚΙΒΩΤΙΟ, TYPE R, A 35, SQ2, ST, i30 N,
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια