Το Audi RS3 των 400 ίππων έχει 0-100 σε 3,8 δλ, επίδοση που αντιστοιχεί σε supercar 3πλάσιας τιμής.

Το Ford Focus 1,5 Ecoboost των 150 ίππων είναι ένα από τα γρηγορότερα mainstream μικρομεσαία μοντέλα έχοντας 0-100 της τάξης των 8,4 δλ.

To Fiat Tipo με τον 1,6 Multijet κινητήρα των 120 ίππων χρειάζεται 9,5 δλ. για να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία του.

Μικρομεσαία: Από 3,8 δλ.

74.051 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/5/2020
 

Audi RS3: Με 0-100 supercar!
Δυνατές συγκινήσεις και καυτές επιδόσεις υπόσχεται η κορυφαία έκδοση του τρέχοντος Audi A3 (έχει παρουσιαστεί ήδη το καινούργιο), το RS3 Sportback των 400 ίππων. Tο 0-100 των 3,8 δλ. αντιστοιχεί σε supercar. H νέα superwow Mercedes-AMG 45 S 4MATIC+ παρά την εκπληκτική απόδόση των 421 ίππων από τον 2λιτρο turbo κινητήρα της, ακολουθεί με 4,1 δλ. για το 0-100. Στην τρίτη θέση είναι ακόμη ένα Audi, το S3 των 300 ίππων (4,8 δλ) μια ανάσα μπροστά από την Mercedes-AMG 35 4MATIC (4,9 δλ). Κάτω από τα 6,0 δλ. βλέπουμε το Renault Megane RS (5,9 δλ.) και το Honda Civic Type R (5,8 δλ.). Σε πιο καθημερινές μικρομεσαίες προτάσεις, ξεχωρίζουμε το Honda Civic 1,5 VTEC Turbo (7,7 δλ), το νέο VW Golf 1,5 eTSI (8,3 δλ), το Ford Focus 1,5 Ecoboost (8,4 δλ), αλλά και την Toyota Corolla Hybrid 180 PS (8,5 δλ) μαζί με το Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS. Κάτω από το όριο των 10,0 δλ υπάρχουν αρκετά μοντέλα, από τα οποία  ξεχωρίζουμε τη νέα Toyota Corolla 1,2 turbo 115 PS και το Renault Megane 1,3 TCe 140 PS  με 9,7 δλ (το γαλλικό μοντέλο θα μπορούσε καλύτερα αν υπήρχε δυνατότητα απενεργοποίησης του αντισπίν), το SEAT Leon 1,5 TGI (9,4 δλ) που κινείται και με φυσικό αέριο, το Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS (9,2 δλ) και η Mercedes-Benz A180 (9,0 δλ).

info
Η διαδικασία για το 0-100 είναι σχετικά απλή, αλλά και σύνθετη ταυτόχρονα. Για την επίτευξη του καλύτερου χρόνου ο οδηγός πρέπει να κάνει δυναμική εκκίνηση, αλλά χωρίς έντονο σπινάρισμα (με το αντισπιν απενεργοποιημένο πετυχαίνουμε τον καλύτερο χρόνο) και ταυτόχρονα να αλλάζει σχέσεις ψηλά, χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κόφτης. Χωρίς κατάλληλα όργανα δεν μπορεί να κάνει κάποιος σωστή μέτρηση. Το… «με το μάτι» δεν παίζει! Αυτονόητο είναι πως καλό 0-100 δεν μπορεί να γίνει σε βρεγμένο ή ολισθηρό έδαφος, που ευνοεί το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών. Εξαιρούνται τα τετρακίνητα…

Fiat Tipo στα diesel

Βαρύτερα και φυσικά με μικρότερες ιπποδυνάμεις, τα πετρελαιοκίνητα μικρομεσαία δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση, το Fiat Tipo με τον  ισχυρό 1.600άρη Multijet κινητήρα των 120 ίππων του σημειώνει την καλύτερη επίδοση με 9,5 δλ. για την μέτρηση 0-100. Το επόμενο πιο γρήγορο που έχουμε μετρήσει είναι το Hyundai i30 με τον 1.600άρη κινητήρα των 115 ίππων και ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT7 (9,7 δλ). Ακολουθεί το χειροκίνητο Hyundai i30 με τον ίδιο κινητήρα, αλλά 136 άλογα, όπως και το Ford Focus 1,5 Ecoblue των 120 ίππων (9,8 δλ). Κάτω από τα 10 δλ είναι και το Peugeot 308 1,5 BlueHDi των 130 ίππων με 9,9 δλ.

info
Σε γενικές γραμμές ένα μακρύ κιβώτιο βοηθά το 0-100, αφού οι αλλαγές σχέσεων περιορίζονται και έτσι δεν χάνεται χρόνος. Ένα κοντό χειροκίνητο κιβώτιο απαιτεί περισσότερες αλλαγές μέχρι τα 100 χλμ επιβαρύνοντας τη διαδικασία.  Ένα τετρακίνητο όχημα σαφώς και έχει πλεονέκτημα έναντι των δικίνητων, αφού δεν σπινάρει, ενώ ένα πισωκίνητο πλεονεκτεί έναντι ενός προσθιοκίνητου, αφού επιταχύνοντας «κάθεται» πίσω εξασφαλίζοντας πρόσφυση στους τροχούς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: ABARTH 595, ALFA ROMEO GIULIA, ALFA ROMEO GIULIETTA, ALFA ROMEO STELVIO, AUDI A1 SPORTBACK, AUDI A3 SPORTBACK, AUDI A7, AUDI A8, AUDI Q2, AUDI Q3, AUDI Q3 SPORTBACK, AUDI Q5, AUDI Q7, AUDI RS3, AUDI S3 SPORTBACK, AUDI SQ2, AUDI TT ROADSTER, BMW X1, BMW X2, BMW X3, BMW X5, BMW ΣΕΙΡΑ 1, BMW ΣΕΙΡΑ 7, CITROEN C1, CITROEN C3, CITROEN C3 AIRCROSS, CITROEN C4 CACTUS, CITROEN C5 AIRCROSS, DS DS 3, DS DS 7, FIAT 500, FIAT 500L, FIAT 500X, FIAT PANDA, FIAT TIPO, FORD ECOSPORT, FORD FIESTA, FORD FOCUS, FORD MUSTANG, FORD PUMA, HYUNDAI i10, HYUNDAI i20, HYUNDAI i30, HYUNDAI i30 FASTBACK, HYUNDAI KONA, HYUNDAI TUCSON, JAGUAR E-PACE, JEEP CHEROKEE, JEEP COMPASS, JEEP RENEGADE, KIA CEED, KIA PICANTO, KIA RIO, KIA SPORTAGE, KIA STONIC, KIA XCEED, LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE, LAND ROVER RANGE ROVER VELAR, LEXUS UX, MAZDA 2, MAZDA 3, MAZDA 6, MAZDA CX-3, MAZDA CX-30, MERCEDES A-CLASS, MERCEDES C-CLASS, MERCEDES CLA, MERCEDES CLS, MERCEDES GLB, MERCEDES GLC, MERCEDES GLE, MERCEDES SLS COUPE, MINI, MINI COUNTRYMAN, NISSAN GT-R, NISSAN JUKE, NISSAN MICRA, NISSAN QASHQAI, NISSAN X-TRAIL, OPEL ASTRA, OPEL CORSA, OPEL CROSSLAND, OPEL GRANDLAND, OPEL INSIGNIA, PEUGEOT 2008, PEUGEOT 208, PEUGEOT 3008, PEUGEOT 308, PEUGEOT 5008, PEUGEOT 508, SEAT ARONA, SEAT ATECA, SEAT IBIZA, SEAT LEON, SEAT TARRACO, SKODA CITIGO, SKODA FABIA, SKODA KAMIQ, SKODA KAROQ, SKODA KODIAQ, SKODA OCTAVIA, SKODA SCALA, SUBARU XV, SUZUKI IGNIS, SUZUKI JIMNY, SUZUKI SWIFT, SUZUKI SX4 S-CROSS, SUZUKI VITARA, TOYOTA AYGO X, TOYOTA C-HR, TOYOTA COROLLA, TOYOTA RAV4, TOYOTA YARIS, VOLKSWAGEN ARTEON, VOLKSWAGEN GOLF, VOLKSWAGEN PASSAT, VOLKSWAGEN POLO, VOLKSWAGEN T-CROSS, VOLKSWAGEN TIGUAN, VOLKSWAGEN TOUAREG, VOLKSWAGEN T-ROC, VOLKSWAGEN UP!, VOLVO XC40, VOLVO XC60, ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ, 0-100, V BOX, TEST CENTER, ΜΟΝΟ ΣΤΟ AUTOΤΡΙΤΗ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΒΕΝΖΙΝΗ, DIESEL, PHEV, ΥΒΡΙΔΙΚΟ, PLUG-IN, ΑΛΟΓΑ, ΡΟΠΗ, LAUNCH CONTROL, ΚΙΒΩΤΙΟ, TYPE R, A 35, SQ2, ST, i30 N,
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια