Ας κάνουμε ένα πείραμα: Την επόμενη φορά που θα βγείτε έξω παρατηρήστε τα αυτοκίνητα που θα δείτε. Με διαφορά το Yaris θα έχει τις περισσότερες εμφανίσεις. Εδώ και μια οχταετία, το ιαπωνικό μοντέλο έχει χτίσει τη δικιά του «αυτοκρατορία» στην ελληνική αγορά, όντας το απόλυτο best seller, ανεξαρτήτου κατηγορίας και χωρίς να έχει απειληθεί να χάσει τον τίτλο του. Συνδυάζοντας την ευελιξία και την ευχρηστία ενός compact σε διαστάσεις αυτοκινήτου με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την τεχνολογία ενός μεγαλύτερου, το Yaris κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού. Μέχρι σήμερα σημείωσε σχεδόν 4 εκατ. πωλήσεις με εμβληματικά μέσα ποσοστά μεριδίου αγοράς στην κατηγορία του: Από το 4,2% της πρώτης γενιάς, στο 5,1% της δεύτερης και στο 7,3% της προτελευταίας, η οποία έφερε και την υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία.
Με τρία σύνολα βενζίνης
Πλέον η τέταρτη γενιά του, έχει ξεκινήσει εδώ και λίγους μήνες την εμπορική της πορεία, με μία ολοκαίνουργια γκάμα κινητήρων, που αποτελείται από ένα βασικό βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 72 ίππων, τον ισχυρότερο 1.500άρη VVT-i με 125 ίππους και την υβριδική εκδοχή, όπου ο 1.500άρης βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνδυαστικά 116 ίππους. Εμείς θα βάλουμε στο ζύγι τα δύο τελευταία σύνολα, που είναι πιο εμπορικά και παρουσιάζουν περισσότερο ενδιαφέρον. Φυσικά σχεδιαστικά οι δύο εκδόσεις διαφέρουν μόνο στα λογότυπα, διατηρώντας το νέο επιθετικό και δυναμικό στιλ του.
....Ειναι απλα τα πραγματα. Αν κανει καποιος πολλα χλμ συμφερει το υβριδικο γιατι η διαφορα των 2000 ευρω δεν ειναι μεγαλη, ενω αν κανει λιγα χλμ το αμιγως βενζινοκινητο.
Οι τιμές αυτές είναι και είναι σε ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ διότι πλέον τα 'μικρά' έρχονται με full ηλεκτρονικά κλπ (ανταγωνισμός 208, Fiesta, Clio, i20 κλπ). Τώρα το οτι κάποιοι εδω μέσα (που νομίζουν οτι 'ξέρουν') θεωρούν το Yaris ως supermini (δηλαδή τα Aygo, i10 κλπ είναι hyper mini ή bikini...) και βλέπει πόσο κάνει το astra το οποίο το 'σμπρώχνουν' διότι είναι παλιό μοντέλο προς αντικατάσταση, χωρίς να κατανοεί πως λειτουργεί μια αγορά, ε, προφανώς του φταίνε οι ξένοι για τη χαζομάρα του... (να μην παρεξηγηθώ, μια χαρά αυτοκίνητο είναι το astra αρκεί να ξέρεις τι θέλεις...).
Καλησπερα. Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι best seller τα τελευταια δεκα χρονια. Αυτο τελειωσε. 1.5 121 αλογα σουπερμινι κατηγορια 15500?????? Πατε καλα???? 1.0 70 αλογα 13000 και να το σπρωχνω????? Τραγικες τιμες. Για μενα ενα αυτοκινητο σουπερμινι 12.000 και μικρομεσαιο 15000 οι τιμες που πρεπει να εχει. Αυτη τη στιγμη το αστρα το δινουν 15500 1.2 110 αλογα. Απαραδεκτη τιμολογιακη πολιτικη