Από βιώσιμα υλικά τα bucket καθίσματα του CUPRA Born
MAN Lion`s City E: αυτονομία 550 χλμ.
Η γκάμα των Plug-In υβριδικών Audi στην Ελλάδα
Διέρρευσαν σχέδια του ηλεκτρικού Renault 4
Απόβαση στο Μεξικό σχεδιάζει η «ελληνική» e.Go Mobile
Δίκτυο φόρτισης ChargePlus της ENERES CPM για μια μοναδική εμπειρία φόρτισης
Ντεμπούτο για το νέο Ford F-150 Lightning
VW ID.X: Πρώτη γεύση από το Golf R του μέλλοντος;
....Ειναι απλα τα πραγματα. Αν κανει καποιος πολλα χλμ συμφερει το υβριδικο γιατι η διαφορα των 2000 ευρω δεν ειναι μεγαλη, ενω αν κανει λιγα χλμ το αμιγως βενζινοκινητο.
Οι τιμές αυτές είναι και είναι σε ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ διότι πλέον τα 'μικρά' έρχονται με full ηλεκτρονικά κλπ (ανταγωνισμός 208, Fiesta, Clio, i20 κλπ). Τώρα το οτι κάποιοι εδω μέσα (που νομίζουν οτι 'ξέρουν') θεωρούν το Yaris ως supermini (δηλαδή τα Aygo, i10 κλπ είναι hyper mini ή bikini...) και βλέπει πόσο κάνει το astra το οποίο το 'σμπρώχνουν' διότι είναι παλιό μοντέλο προς αντικατάσταση, χωρίς να κατανοεί πως λειτουργεί μια αγορά, ε, προφανώς του φταίνε οι ξένοι για τη χαζομάρα του... (να μην παρεξηγηθώ, μια χαρά αυτοκίνητο είναι το astra αρκεί να ξέρεις τι θέλεις...).
Καλησπερα. Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι best seller τα τελευταια δεκα χρονια. Αυτο τελειωσε. 1.5 121 αλογα σουπερμινι κατηγορια 15500?????? Πατε καλα???? 1.0 70 αλογα 13000 και να το σπρωχνω????? Τραγικες τιμες. Για μενα ενα αυτοκινητο σουπερμινι 12.000 και μικρομεσαιο 15000 οι τιμες που πρεπει να εχει. Αυτη τη στιγμη το αστρα το δινουν 15500 1.2 110 αλογα. Απαραδεκτη τιμολογιακη πολιτικη