Η χρήση της υβριδικής τεχνολογίας αποτελεί αυτή τη στιγμή την πανάκεια λύση των κατασκευαστών για να μειώσουν γρήγορα και αισθητά τα επίπεδα των ρύπων στα μοντέλα τους και άρα να πληρώσουν λιγότερα πρόστιμα.
Η Toyota, όμως, εφαρμόζει την υβριδική τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια στα μοντέλα της, αποτελώντας στην ουσία την εταιρεία που την έκανε γνωστή στο ελληνικό κοινό. Η ιαπωνική μάρκα είναι συνυφασμένη με τα υβριδικά και η πρώτη που έχει… αποτάξει το diesel θα υπενθυμίσουμε. Η Hyundai, από την άλλη, παρόλο που εξελίσσει εδώ και χρόνια αντίστοιχες τεχνολογίες, είναι η πρώτη φορά που την «περνάει» σε πιο συμβατικά από άποψη χαρακτήρα και τιμής μοντέλα της.
Μάλιστα, αυτή τη στιγμή είναι και οι μοναδικές εταιρείες στην ελληνική αγορά με αυτοφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα στην κατηγορία των SUV (δηλαδή μπορούν να πάνε για λίγα χιλιόμετρα μόνο με τις μπαταρίες τους). Συγκεκριμένα, η Hyundai διαθέτει το Kona στα B-SUV και η Toyota με το C-HR σε αυτή των μικρομεσαίων SUV.
Στην ίδια τιμή και με εξαιρετικές εγγυήσεις
Μάλιστα, εκτός των παραπάνω, τα δύο μοντέλα προσφέρονται σε σχεδόν ίδιες τιμές. Από 23.590 ευρώ το Kona και από 23.120 ευρώ το C-HR, αμφότερα με πλούσιο εξοπλισμό, που συμπεριλαμβάνει πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας, όλες τις σημαντικές ηλεκτρικές ανέσεις και βοήθειες, καθώς και σύγχρονα συστήματα πολυμέσων με μεγάλες οθόνες αφής. Παράλληλα διαθέτουν και εργοστασιακές εγγυήσεις, από τις καλύτερες της αγοράς, με έξι χρόνια ή 180 χιλ. χλμ. για το C-HR και 5 χρόνια με απεριόριστα χλμ. για το Kona. Ας δούμε λοιπόν πόσο «ωραίος» είναι ο νέος (Kona) απέναντι στον παλιό (C-HR).
Εμφάνιση: Μοντέρνα και δυναμικά, πιο ιδιαίτερο το C-HR
Αναμφισβήτητα τα δύο αυτοκίνητα κεντρίζουν τα οπτικά σου νεύρα στο πέρασμά τους. Συγκεκριμένα, το στιλ και το καλό γούστο χαρακτηρίζουν την σχεδίαση του Hyundai Kona, με το δυναμικό μπροστινό μέρος, όπου ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια και τα ιδιαίτερα ανεξάρτητα φωτιστικά σώματα, τα πολύ λεπτά φώτα μέρας και το έντονο βασικό σώμα λίγο πιο κάτω. Ωστόσο, το Toyota C-HR είναι αυτό που θα κερδίσει περισσότερο το βλέμμα, χάρη στην αιχμηρή σχεδίαση, με τις περίτεχνες ακμές και γωνίες καθώς και την κουπέ σχεδίασή του. Μια σχεδίαση που καμουφλάρει οπτικά τους 20 πόντους που είναι πιο μακρύ το αμάξωμά του.