Όμορφος κα νεανικός ο διάκοσμος στο εσωτερικό του Kona, με την ποιότητα της κατασκευής να ικανοποιεί, παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών μερών.

Ο χώρος αποσκευών του Kona ανακοινώνεται στα 361 λτ., μόλις 16 λτ. μικρότερος από αυτόν του μεγαλύτερου C-HR.

Κορυφαίο σε ποιότητα και φινίρισμα είναι το εσωτερικό του C-HR, το οποίο συν τοις άλλοις σε κερδίζει και με την σχεδίασή του.

Θα καθίσεις άνετα στο πίσω κάθισμα του C-HR, όμως το παράθυρο για να βλέπεις προς τα έξω είναι μικρό. Πρόκειται για μια θυσία που έγινε για να επιτευχθεί η κουπέ εξωτερική σχεδίαση.

Εσωτερικό: Πιο φουτουριστικό το C-HR, πρακτικότερο το Kona

177.332 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2020
 

Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων αμέσως καταλαβαίνεις πως πρόκειται για δύο στιβαρές κατασκευές, με το C-HR να έχει ένα μικρό προβάδισμα καθώς είναι  ελαφρώς καλύτερο σε υλικά, έχοντας αρκετά μαλακά μέρη. Συγχρόνως έχει πιο ευφάνταστη σχεδίαση με ελάχιστους διακόπτες. Βέβαια από την άλλη το Kona είναι πρακτικότερο και πιο άνετο έχοντας πιο χαμηλή κεντρική κονσόλα και περισσότερο χώρο για μικροπράγματα.

Ταυτόχρονα, το ιαπωνικό crossover κερδίζει στους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών, όμως εξαιτίας της κουπέ σχεδίασης του, αυτοί θα αισθανθούν πιο κλειστοφοβικά. Έτσι, παρά το μικρότερο μήκος αμαξώματος και μεταξονίου, στο Kona ο αέρας για τα κεφάλια των επιβατών είναι μεγαλύτερος, ενώ καταφέρνει να προσεγγίσει σε χωρητικότητα και το πορτ-μπαγκάζ του μεγαλύτερου C-HR.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ