Κινητήρες: Καίνε λιγότερο από ντίζελ
177.331 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2020
Τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με παρόμοιας φιλοσοφίας υβριδικά σύνολα. Βάση και στις δύο περιπτώσεις αποτελεί ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας άμεσου ψεκασμού, 1,6 λίτρων για το Kona και 1,8 λτ. για το C-HR, που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με το δεύτερο να λειτουργεί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναμη και τον πρώτο να αναλαμβάνει τη φόρτιση της μπαταρίας.
Συνολικά το Kona, αν και ελαφρώς βαρύτερο διαθέτει καλύτερες επιδόσεις, όντας το ισχυρότερο σε συνδυαστική απόδοση, ιδιαίτερα όσον αφορά στη μέγιστη ροπή. Σε κάθε περίπτωση βέβαια και τα δύο μοντέλα έχουν πολύ καλές επιδόσεις, ωστόσο αυτό που εντυπωσιάζει είναι η κατανάλωση, με τα εξαιρετικά αυτά νούμερα να γίνονται ακόμα μικρότερα εντός πόλης, εκεί όπου και τα δύο μοντέλα μπορούν για λίγα χιλιόμετρα να λειτουργήσουν ως αμιγώς ηλεκτρικά.
Σημαντική διαφορά ωστόσο θα συναντήσουμε στη μετάδοση, όπου το Kona χρησιμοποιεί ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων έναντι του πιο θορυβώδους κατά την επιτάχυνση, e-CVT κιβωτίου που θα συναντήσουμε στο C-HR.