Το πιο σφιχτό setup του Hyundai Kona Hybrid διαχειρίζεται αποτελεματικά το επιπλέον βάρος του αμαξώματος, περιορίζοντας τις κλίσεις και δημιουργώντας ένα ευχάριστο προφίλ.

H ανάρτηση του C-HR είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες, προσφέροντας δυναμική συμπεριφορά. Εξαιρετική και η ποιότητα κύλισης.

Στο δρόμο: Ευχάριστη αίσθηση

176.538 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/8/2020
 

Οδηγικά και τα δύο μοντέλα έχουν μια ευχάριστη συνολική εικόνα παρά το γεγονός πως έχουν να διαχειριστούν το έξτρα βάρος του υβριδικού συστήματος. Το Hyundai Kona Hybrid το επιτυγχάνει όντας σφιχτό στη ρύθμιση της ανάρτησης κα υιοθετώντας τη λύση των πολλαπλών συνδέσμων από τις τετρακίνητες εκδόσεις. Έτσι, αν και περιορίζεται ελαφρώς η άνεση, λόγω και των ζαντών 18`` που είχε το μοντέλο της δοκιμής και όχι τις στάνταρ 16``, το Kona δημιουργεί ένα ενδιαφέρον και ασφαλές προφίλ, με μειωμένες κλίσεις στις στροφές. Το ρόλο του παίζει και το κιβώτιο του διπλού συμπλέκτη αφού είναι άμεσο και δεν παρουσιάζει «πατινάρισμα» ή αδράνεια.

Από την άλλη, το C-HR παρά τις πιο αργές επιδόσεις δίνει την αίσθηση πως είναι πιο ανάλαφρο στο δρόμο και σου επιστρέφει καλύτερη πληροφορία από το τιμόνι, το οποίο σε συνάρτηση με τη στιβαρότητα του πλαισίου κάνουν τα 122 άλογα της υβριδικής να φαίνονται λίγα. Η σφιχτή ανάρτηση αντιδρά στρωτά στις ανωμαλίες και συμπεριφέρεται υποδειγματικά στις στροφές περιορίζοντας σε λογικά επίπεδα κλίσεις, ταλαντώσεις και σπασμωδικές αντιδράσεις με την ποιότητα κύλισης να προσεγγίζει premium κατασκευές της κατηγορίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ