Το C5 Aircross Hybrid συνδυάζει τον 1,6 PureTech κινητήρα βενζίνης των 180 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 108 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να ορίζεται σε 225 ίππους και τη ροπή να στα 320 Nm.

Η φόρτιση της μπαταρίας μέσω ενός Wall Box 32 Α διαρκεί λιγότερο από 2 ώρες, ενώ η μάρκα αναφέρει πως από μία κλασική πρίζα χρειάζεται 7 ώρες, με την ηλεκτρική αυτονομία της να επαρκεί για 55 χλμ..

C5 Aircross PHEV: 55 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία

22.985 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2020
 

Μπορεί το νέο Ami να έκλεψε την παράσταση, ωστόσο στον εκθεσιακό χώρο είχαμε τη δυνατότητα να δούμε και την Plug-In υβριδική έκδοση του C5 Aircross.

Εξωτερικά το μοντέλο σε σχέση με τα μη υβριδικά αδέρφια του ξεχωρίζει χάρη στα γαλαζοπράσινα χαρακτηριστικά, αλλά και στη επιπλέον θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο πίσω αριστερό φτερό. Aλλες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν νέα γραφικά για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ να σημειωθεί πως εκτός από το αμιγώς ηλεκτρικό mode που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ταχύτητες μέχρι 135 χλμ./ώρα υπάρχουν ακόμα τα προγράμματα Hybrid και Sport.   

Με 225 ίππους και κατανάλωση 1,4 λτ./100 χλμ. 
Το γαλλικό SUV ηλεκτρίζεται λοιπόν, συνδυάζοντας έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο PureTech κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων απόδοσης 180 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 108 ίππων. Η συνδυασμένη ισχύς είναι ισάξια των 225 αλόγων με τη ροπή να οριοθετείται στα 320 Nm.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων (e-EAT8) που συνδέεται με τον ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα και μία μπαταρία 13,2 kWh, δίνοντας στο C5 Aircross Hybrid τη δυνατότητα να καλύψει 55 χιλιόμετρα (WLTP) κινούμενο αποκλειστικά με ρεύμα.

Η φόρτιση της μπαταρίας μέσω ενός Wall Box 32 Α διαρκεί λιγότερο από 2 ώρες, ενώ η μάρκα αναφέρει πως από μία κλασική πρίζα χρειάζεται 7 ώρες για την ίδια διαδικασία. Παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης μέσω της πρίζας Green` up Legrand 14 A που καλύπτει την φόρτιση σε 4 ώρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ