O Διευθύνων Σύμβουλος της Citroen, Βίνσεντ Κομπέ, ήταν ο βασικός ομιλητής της εκδήλωσης.

Η κα Λόρενς Χάνσεν, Διευθύντρια Στρατηγικής και Προϊόντων της Citroen.

Ο κ. Πιερ Λεκλέρκ, Διευθυντής Σχεδίασης της Citroen μαζί με το συντάκτη μας, Γιώργο Παπαευσταθίου.

Μιλώντας με τα στελέχη της Citroen

22.983 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/4/2020
 

Στο περιθώριο της εκδήλωσης είχαμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με στελέχη της γαλλικής φίρμας για θέματα που αφορούν τη Citroen, όπως τη φιλοσοφία της και τα σχέδιά της για το μέλλον.

Η πρώτη μας επαφή έγινε με τον κ. Πιερ Λεκλέρκ, Διευθυντή Σχεδίασης, ο οποίος αναφέρθηκε κυρίως στη σχεδίαση του νέου Ami. Όπως μας δήλωσε, «η δημιουργία ενός οχήματος σαν το Ami είναι πρόκληση, καθώς η διαδικασία είναι τελείως διαφορετική. Γενικότερα, η ελευθερία που έχουν οι σχεδιαστές είναι πολύ μεγαλύτερη, καθώς οι περιορισμοί λόγω κινητήρα και μηχανικών μερών δεν υπάρχουν».

Ωστόσο, όπως μας είπε συγκεκριμένα στο Ami ήταν πρόκληση και να κρατήσουν χαμηλό το κόστος, για αυτό και σκέφτηκαν να εφαρμόσουν συμμετρική σχεδίαση. Δηλαδή η πόρτα του οδηγού κουμπώνει και στον συνοδηγό, ο μπροστά με τον πίσω προφυλαχτήρα είναι ίδιοι και αντίστοιχα κάτι παρόμοιο ισχύει και με τα φτερά. Το μπροστά δεξιά μπορεί να τοποθετηθεί και πίσω αριστερά. Παράλληλα όλα τα μέρη του Ami είναι κατασκευασμένο από ειδικό πλαστικό, το οποίο δε χρειάζεται βαφή και η προσθαφαίρεσή του γίνεται απλά ξεβιδώνοντάς το.

«Citroen σημαίνει επιλογές για όλους» 
Τη σκυτάλη στη συζήτηση πήρε η κα Λόρενς Χάνσεν, Διευθύντρια Στρατηγικής και Προϊόντων της Citroen, η οποία μας ανέλυσε τη φιλοσοφία της φίρμας, η οποία περικλείεται στις λέξεις «επιλογές για όλους». Αυτό σημαίνει πως οι πελάτες θα πρέπει να έχουν επιλογές, αν θέλουν και μπορούν να αγοράσουν ένα ηλεκτρισμένο μοντέλο να έχουν την επιλογή, αν δεν μπορούν λόγω κόστους να έχουν πάλι την επιλογή για κάτι άλλο.

Αφορμή γι αυτό στάθηκε η έλευση του νέου μικρομεσαίου μοντέλου της φίρμας, το οποίο θα προσφέρεται τόσο ως ηλεκτρικό, αλλά και με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Μάλιστα όπως μας είπε η ίδια, το οδήγησε και πρόκειται για ένα μοντέλο με εντελώς νέο σχεδιασμό και φανταστική οδηγική προσέγγιση.

Παράλληλα μας ανέλυσε πως η Citroen είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων, αλλά και πάροχος κινητικότητας. «Ο σκοπός μας είναι να βρίσκουμε λύσεις που πληρούν τους διάφορους περιορισμούς και παράλληλα καλύπτουν τις ανάγκες και τα θέλω του κόσμου. Γι αυτό το λόγο η Citroen δεν λειτουργεί παραδοσιακά, δηλ. να σκεφτούμε το επόμενο και το μεθεπόμενο C3 π.χ., αλλά είμαστε «alive», προσαρμοζόμαστε, βρίσκουμε λύσεις και τις υλοποιούμε γρήγορα.»

Η κουβέντα πήγε και στα μελλοντικά μοντέλα της φίρμας, με την κα Χάνσεν να μη μας αποκαλύπτει τα σχέδια για το επόμενο C1 και αν θα υπάρξει μεγαλύτερο SUV από το C5, ωστόσο μας προετοίμασε για την έλευση μια μεσαίας μπερλίνας, η οποία θα είναι «WOW».

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ