Ο νέος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας FireFly δημιουργήθηκε ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες του υβριδικού συστήματος

Υπάρχει ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος που συνοδεύεται από σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, ενώ η κίνηση του γίνεται μέσω καδένας.

Η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 92 Nm να εμφανίζεται από τις 3.500 σ.α.λ.

3 κύλινδροι, 1.000 κ.εκ και μόλις 77 κιλά

38.187 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2021
 

Ο νέος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας FireFly δημιουργήθηκε ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες του υβριδικού συστήματος. Είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.000 κ.εκ και φέρει δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο. Υπάρχει ένας επικεφαλής εκκεντροφόρος που συνοδεύεται από σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων, ενώ η κίνηση του γίνεται μέσω καδένας. Η σχέση συμπίεσης είναι ιδιαίτερα υψηλή μιας και αγγίζει το 12:1, γεγονός που συμβάλλει στη βελτίωση της αποδοτικότητας. Το συμπαγές μοτέρ εξοπλίζεται με στροφαλοφόρο άξονα, ο οποίος κατασκευάζεται από κράμα αλουμινίου, ενώ για τα χιτώνια χρησιμοποιήθηκε χυτοσίδηρος ώστε να επιτευχθεί η επιθυμητή αντοχή. Κάπως έτσι, το συνολικό βάρος αγγίζει τα μόλις 77 κιλά. 

Όσον αφορά στις επιδόσεις του συγκεκριμένου κινητήρα, η συνδυαστική ισχύς φτάνει στους 70 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή των 92 Nm να εμφανίζεται από τις 3.500 σ.α.λ. Το υβριδικό σύνολο εκπέμπει μόλις 88γρμ./χλμ. CO2, με αποτέλεσμα να συμμορφώνεται στις προδιαγραφές Euro 6D Final και να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Η κατανάλωση καυσίμου του 3κύλινδρου, από την άλλη πλευρά, είναι 20-30% χαμηλότερη από αυτή του κινητήρα που αντικατέστησε.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ