Η σημαντικότερη ονομάζεται e-coasting και εκμεταλλεύεται την αδράνεια του κινητήρα κατά την επιβράδυνση.

Μία επιπλέον δυνατότητα του ήπια υβριδικού συστήματος είναι το e-sailing, όπου ο κινητήρας απενεργοποιείται, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνάει τα 30 χλμ/ώρα.

Οι «έξυπνες» λειτουργίες

38.186 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2021
 

Το  ήπιο υβριδικό σύστημα της Fiat δε συνδέεται απευθείας με το σύστημα μετάδοσης, όπως άλλωστε συμβαίνει σε κάθε mild hybrid αρχιτεκτονική, αλλά διαθέτει αρκετές «έξυπνες» λειτουργίες που αυξάνουν την αποδοτικότητα. Η σημαντικότερη ονομάζεται e-coasting και εκμεταλλεύεται την αδράνεια του κινητήρα κατά την επιβράδυνση. Όταν λοιπόν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, ο κινητήρας BSG μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στη μπαταρία. Στη συνέχεια, τα ποσά ενέργειας μπορούν να τροφοδοτήσουν υποσυστήματα όπως ο κλιματισμός ή το Start-Stop. Συνεχίζουμε με το e-braking, όπου η φόρτιση των μπαταριών γίνεται ακόμα πιο έντονη όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το πεντάλ του φρένου. Μία επιπλέον δυνατότητα του ήπια υβριδικού συστήματος είναι το e-sailing, όπου ο κινητήρας απενεργοποιείται, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνάει τα 30 χλμ/ώρα. Σε αυτή την λειτουργία, το υβριδικό Fiat έχει τη δυνατότητα να κινείται με τον κινητήρα απενεργοποιημένο, μόλις ο οδηγός επιλέξει «νεκρά» στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ