Στο δρόμο: Πιο fun, πιο άνετο και πιο ευκολοδήγητο
66.403 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/1/2020
Πιστό στις αξίες του το νέο Corsa εξακολουθεί να προβάλλει τον ευκολοδήγητο και φιλικό προς τον οδηγό χαρακτήρα του. Το μειωμένο του βάρος σε συνδυασμό με το ανάλαφρο, αλλά ακριβές τιμόνι, εξυπηρετεί το κομμάτι της ευελιξίας στις αστικές μετακινήσεις, ενώ το σύστημα ανάρτησης διαχειρίζεται με καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του δρόμου προσφέροντας περισσότερη άνεση. Όχι πως υστερούσε βέβαια ποτέ σε αυτόν τον τομέα, απλά σε συνάρτηση με την πάντα πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πιστεύεις πως οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ειδικά στον ανοιχτό δρόμο, το σίγουρο πάτημα και η καλή ηχομόνωση από εξωτερικούς παράγοντες σε παρασύρουν εύκολα κρύβοντας τα χλμ. σου.
Επιπροσθέτως, ακόμα ένας τομέας που βελτιώθηκε αισθητά η οδική συμπεριφορά του νέου Corsa, είναι η απόλαυση. Η νέα θέση οδήγησης, που έχει έρθει χαμηλότερα κατά 28 χλστ. και τα επίσης νέα καλύτερης στήριξης καθίσματα σε βάζουν από την αρχή σε ένα πιο fun to drive κλίμα. Σε στριφτερές διαδρομές το άκαμπτο πλαίσιο και η ανάρτηση διαχειρίζονται αποτελεσματικά το αμάξωμα, με το μπροστινό μέρος να είναι απόλυτα ελεγχόμενο και την πρόσφυση να σε εκπλήσσει με τα περιθώρια της. Εκεί που η διαφορά είναι ακόμα πιο αισθητή με το απερχόμενο μοντέλο είναι επιλέγοντας το οδηγικό προφίλ «Sport», με το τιμόνι να βαραίνει δίνοντας σου καλύτερο feedback και τα φρένα να ικανοποιούν σε απόδοση και αίσθηση σε κάθε mode.
Αξίζει να αναφέρουμε πως μια σειρά από επικουρικά συστήματα ασφαλείας βρίσκονται πάντα στη διάθεση του οδηγού από τη βασική έκδοση, με κυριότερα αυτό το αυτόνομου φρεναρίσματος, του Lane Keep Assist που επεμβαίνει στο τιμόνι και του προσαρμοζόμενου Cruise Control.
Δευτερο σε πωλήσεις στην Ελλάδα στην κατηγορία του είναι και αυτό από μόνο του λέει πολλά
Βοηθήστε με! Δε πιστεύω εκείνη η θήκη πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων και δίπλα στο ηλεκτρικό χειρόφρενο στο νέο corsa να είναι για κέρματα! Καλή χρονιά!